اعلام آمادگی مدیریت شهری اصفهان برای کمک رسانی به زلزله زدگان

رییس شورای شهر اصفهان گفت: تا به حال برای حضور تیم مدیریت شهری اعلام نیازی در مناطق حادثه دیده نشده است اما در صورت اعلام نیاز آماده ارائه هرگونه کمک هستیم.

فتح الله معین در گفتگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه تا به حال اعلام نیازی برای حضور تیم مدیریت شهری به مناظق حادثه دیده نشده است، اظهار کرد: در صورت نیاز ما هرگونه کمکی به این افراد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: البته ستاد بحران در هر استانی به ریاست استاندار همان استان تشکیل می شود و در صورت لزوم کمک دستگاه های مختلف استانی، تمامی هماهنگی ها با مدیریت آنها اعلام می شود.

رییس شورای شهر اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه قانون گذار مسئولیت رعایت ایستایی سازه های عمرانی را به عهده سازمان نظام مهندسی ساختمان گذاشته است، گفت: با توجه به این موضوع رعایت ایستایی سازه ها در مقابله با زلزله های احتمالی بسیار مهم است.

معین تاکید کرد: مدیریت شهری بر مبحث ایستایی سازه های عمرانی بسیار حساس است و کلیه ساختمانها باید تاییدیه های ایمنی نصب پله های اضطراری و وسایل خاموش کننده آتش و سایر مباحث ایمنی را از سازمان آتش نشانی دریافت کنند.

وی گفت: مبحث ایستایی در تمامی بناهایی که بعد از تشکیل سازمان نظام مهندسی ساخته شده اند،  رعایت شده تا از وقوع هرگونه حادثه احتمالی پیشگیری شود.

کد خبر 327604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.