۱۰ کد پیش‌بیمارستانی و ۵۰ پزشک و پرستار از اصفهان به کرمانشاه اعزام شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: به منظور امدادرسانی به حادثه دیدگان زلزله شب گذشته ۱۰ کد پیش‌ بیمارستانی به همراه ۵۰ پزشک و کارشناس فوریت‌های پزشکی در دو مرحله به استان کرمانشاه اعزام شدند.

کیانوش جهان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شب گذشته تاکنون دو بار نسبت به اعزام نیرو و تجهیزات به مناطق زلزه زده غرب کشور اقدام کرده است، اظهار داشت: در مرحله نخست ۱۰ کد اورژانس پیش‌بیمارستانی اعزام شد که شامل هشت آمبولانس، یک اتوبوس آمبولانس و یک خودروی پشتیبانی بود.

وی با بیان اینکه به همراه این تجهیزات ۲۰ نفر تکنسین و کارشناس فوریت‌های پزشکی به منطقه زلزله زده غرب کشور اعزام شده است، ابراز داشت: این تجهیزات در ساعات اولیه به منطقه اعزام شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه دومین گروه تجهیزات و نیروهای امدادی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان نیز دقایقی گذشته به منطقه زلزله زده اعزام شدند، افزود: این گروه شامل ۱۰ متخصص، ۲۰ نفر پرستار و کارشناس فوریت‌های پزشکی با اتوبوس به این منطقه اعزام شدند.

وی با اشاره به آماده باش بیمارستان‌های استان اصفهان برای پذیرش مصدومان ناشی از این حادثه طبیعی اضافه کرد: ۱۰ تا تیم اورژانس نیز در فرودگاه آماده پذیرش مصدومین انتقالی است.

کد خبر 327583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.