ترافیک خیابان آیت الله طالقانی کاهش می یابد

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: پارکینگ زیر سطحی اردیبهشت با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تاکنون ۴۶ درصد پیشرفت داشته است که پس از بهره برداری کاهش بار ترافیکی خیابان آیت الله طالقانی را به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیشتر خیابان های منطقه یک جزو خیابان های اصلی و پرتردد سطح شهر محسوب می شوند که به منظور کاهش بار ترافیکی خیابان های اصلی منطقه و جلوگیری از پارک های دوبل احداث چندین پارکینگ در این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

این منطقه دارای ۵ پارکینگ همچون پارکینگ افتخار درخیابان شمس آبادی، پارکینگ طالقانی درخیابان طالقانی، پارکینگ شیخ بهایی در خیابان شمس آبادی، پارکینگ  ارگ جهان نما در میدان امام حسین(ع) و پارکینگ هفتم محرم در خیابان کاشانی تحت نظارت شهرداری اصفهان است.

همچنین به منظور ارتقای سرانه پارکینگ منطقه یک شهرداری اصفهان،  احداث پارکینگ زیر سطحی اردیبهشت در دستور کار قرار گرفت.

حمید عصارزادگان مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان دراین باره اظهار کرد: احداث پارکینگ زیر سطحی اردیبهشت برای کاهش بارترافیکی خیابان طالقانی و تسهیل در عبور و مرور این خیابان در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی افزود: پروژه پارکینگ زیرسطحی اردیبهشت در خیابان طالقانی با مساحت ۳۳ هزار مترمربع برای کاهش بار ترافیکی خیابان طالقانی در دست اجراست.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه این پروژه تاکنون ۴۶ درصد پیشرفت داشته که پس از بهره برداری کاهش بار ترافیکی خیابان آیت الله طالقانی را به همراه خواهد داشت، ادامه داد: برای عملیات اجرایی پارکینگ اردیبهشت با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

عصارزادگان عنوان کرد: پارکینگ زیرسطحی اردیبهشت ظرفیت پارک ۱۰۵ دستگاه خودرو را دارد.

کد خبر 327576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.