واکنش جهاد اسلامی و حماس به تهدید اخیر رژیم صهیونیستی

جهاد اسلامی و حماس در پاسخ به تهدیدات رژیم صهیونیستی اعلام کردند این تهدیدات نشان از سردرگمی صهیونیست‌هاست و مقاومت برای ایستادن در برابر تعرض‌ها همواره آماده است.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، جهاد اسلامی اعلام کرد تهدیدات دشمن اسرائیلی مبنی بر هدف قرار دادن رهبران این جنبش را اعلام جنگ می داند و افزود در مقابل این جنگ خواهد ایستاد.

بر اساس گزارش وبگاه «فلسطین‌الیوم»، جهاد اسلامی تصریح کرد: این تهدیدات، نیت‌های حقیقی صهیونیست‌ها برای حمله را آشکار می‌کند؛ ما حق پاسخ به هر حمله‌ای را برای خود محفوظ می‌دانیم همانطور که پاسخ به جنایت صهیونیست در هدف قرار دادن یک تونل مقاومت در شرق دیرالبلح را حق خود می‌دانیم.

در ادامه این بیانیه آمده است پاسخ ما به تهدیدات دشمن این است: در حمایت از ملت و سرزمین خود کم نخواهیم گذاشت.

«فوزی برهوم» سخنگوی حماس نیز اعلام کرد تهدیدات «یوآف مردخای» هماهنگ کننده اقدامات کابینه در ارتش رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده حالت ترس و دستپاچگی این رژیم از پاسخ مقاومت به انفجار تونل در مرز غزه است.

وی تأکید کرد : مقاومت قهرمان همیشه در نهایت آمادگی برای انجام وظیفه در حمایت از ملت فلسطین و دفاع از این ملت و نیز شکست معادلات رژیم اشغالگر است. 

رژیم صهیونیستی ویدئویی منتشر کرده که در آن رهبران جهاد اسلامی را از هر اقدامی علیه این رژیم بر حذر می‌دارد و آنها را تهدید میی‌کند.

در حمله رژیم صهیونیستی به تونل یاد شده 12 تن از اعضای جهاد اسلامی و حماس به شهادت رسیدند؛ تونل هدف‌قرارداده شده متلعق به جهاد اسلامی بود.

کد خبر 327490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.