ضرورت برقراری خط پرواز بین اصفهان و بروکسل

رییس کمیسیون حمایت از سرمایه گذاری اتاق بازرگانی اصفهان خواستار دایر شدن خط پروازی بین اصفهان و بروکسل شد و گفت: این خط هوایی می تواند زمینه بازدید گردشگران بلژیکی از اصفهان را فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا قاسم علی جباری در نشست بررسی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری اصفهان و بلژیک، افزود: استان اصفهان از نظر نیروی متخصص و انرژی دارای مزیتی است که می تواند سرمایه گذاران را به خود جذب کند

وی از آمادگی استان اصفهان برای تامین نیاز بلژیک  به  نیروی انسانی متخصص خبر داد و گفت: استان اصفهان مملو از نیروی متخصص و تحصیلکرده است که می توانند در زمینه های مختلف نیاز تولیدکنندگان بلژیکی را برطرف کند.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان خاطرنشان کرد: ایران و بلژیک رابطه چند صد ساله اقتصادی دارند و قانون گمرکی ایران توسط مسیونوز بلژیکی در دوره قاجاریه تهیه و تنظیم شد.

وی خواستار دایر شدن خط پروازی بین اصفهان و بروکسل شد و گفت: این خط هوایی می تواند زمینه بازدید گردشگران بلژیکی از اصفهان را فراهم کند.

جباری تاکید کرد: استان اصفهان با ارایه بسته های سرمایه گذاری در بخش های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و خدماتی مقصد جدید سرمایه گذاران خارجی می شود.

مدیر منطقه خاورمیانه و شمال افریقا اتاق بازرگانی بلژیک در این  نشست گفت: استان اصفهان به عنوان مهمترین استان ایران همواره مورد توجه فعالان اقتصادی بلژیکی قرار دارد و از این رو این نشست در این استان  برگزار شد.

قسلیم بریدل افزود: فرصت های تجاری و سرمایه گذاری بسیاری بین اصفهان و بلژیک است که با شناسایی آن و تلاش بر روی آن می توان سطح روابط اقتصادی  دو طرف را عمیق تر ساخت.

خالد امیر یوسفی معاون مرکز خدمات سرمایه گذاری استان اصفهان در این نشست به ترویج قانون جذب سرمایه گذاری خارجی پرداخت و گفت: سرمایه گذاران خارجی می توانند شرکت با مالکیت ۱۰۰ درصدی در ایران تاسیس کنند و سرمایه گذاری آنان تحت پوشش دولت ایران است.

کد خبر 327347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.