دعوای ذوب‌آهن و تراکتورسازی بالا گرفت

نارضایتی مدیرعامل ذوب‌آهن از اینکه جذب بازیکنان سرباز لیگ برتر در انحصار تراکتورسازی است واکنش تند سرپرست تنها تیم نظامی لیگ برتر را در پی داشت.

به گزارش ایمنا، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اخیراً در چند نوبت از فدراسیون فوتبال خواسته است تا با رایزنی با نیروهای مسلح شرایطی را فراهم کند که جذب سربازان از انحصار تیم‌های نظامی خارج شود. یک روز پس از ابراز نارضایتی آذری نسبت به پیوستن احتمالی احسان پهلوان به تراکتورسازی  سرپرست باشگاه تبریزی واکنش تندی به اظهارات مدیرعامل ذوب‌آهن نشان داد.

کاظم محمودی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم مدعی شده است در حالی که باشگاه‌های پُرطرفدار حق استفاده از کمک‌های دولتی را ندارند، باشگاه‌های صنعتی از میلیاردها تومان بودجه مصوب کارخانه‌های دولتی که به زعم او متعلق به همه مردم کشور است، استفاده می‌کنند. از نظر سرپرست تراکتورسازی دلیل اینکه باشگاه‌های صنعتی مثل برخی دیگر از باشگاه‌های لیگ برتری بدهی ندارند هم استفاده آنها از همین بودجه‌های مصوب است.

با این تفاسیر، به نظر می‌رسد که دعوای ذوب‌آهن و تراکتورسازی که پس از پرداخت بدهی به جا مانده از انتقال سینا عشوری فروکش کرده بود بار دیگر وارد مرحله تازه‌ای شده است.

کد خبر 327317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.