مسئولیت در نظام اسلامی یک امانت و تکلیف است

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با بیان اینکه مسئولیت در نظامی اسلامی یک امانت و تکلیف الهی است، گفت: امیدوارم که بتوانم به خوبی از این امانت نگهداری کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس جدید مرکز مطالعات راهبردی ارتش در مراسم تکریم و معارفه جانشینان قدیم و جدید کل ارتش و همچنین معاون هماهنگ کننده ارتش که صبح امروز برگزار شد، با تسلیت ایام اربعین امام حسین(ع) اظهار داشت: واقعیت این است که اربعین به دلیل صبر و حرکت تاریخی حضرت زینب کبری (س) شکل گرفت و پیاده روی اربعین هم به برکت مجاهدت های ایشان است.

وی ادامه داد: خدا را شاکرم که توفیق خدمت در یک مرکز علمی را به من داد و امیدوارم که بتوانم به خوبی از این امانت نگهداری کنم که مسئولیت در دین و نظام اسلامی ما یک امانت و یک تکلیف است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش تصریح کرد: اگر به واقعه عاشورا نگاه کنیم، امام حسین (ع) به حضرت عباس(ع) اجازه رفتن به میدان ندادند، ایشان می خواستند با دادن مسئولیت آب آوری به حضرت عباس تدین و ولایت مداری ایشان را به آینده گان نشان دهد.

پوردستان با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت: من در سال ۶۵ که زخمی شده بودم از خدا فرصتی خواستم و این فرصت را در هر جایی که باشم از دست نمی دهم و امیدوارم همه ما در هر مسئولیتی که هستیم به نوعی کار کنیم که لبخند رضایت را بر سیمای مقام معظم رهبری بنشانیم.

کد خبر 327299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.