علت انتصاب امیر پوردستان در مرکز مطالعات ارتش از زبان فرمانده ارتش

فرمانده کل ارتش گفت: هیئت رئیسه ارتش باید به حالت ترکیبی در می‌آمد و از طرف دیگر، ظرفیت مهمی در مرکز مطالعات ارتش داشتیم که باید به فردی با ظرفیت آن سپرده می‌شد.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم معارفه جانشین جدید و معاون هماهنگ‌کننده جدید ارتش گفت: از فرمانده کل قوا به خاطر همه عنایات و حمایت‌ها تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: سازماندهی موضوعی است که گذاره‌های مختلفی در آن نقش دارند و جابه‌جایی افراد مبنی بر ضعف آن نیست، هیئت رئیسه ارتش باید به حالت ترکیبی در می‌آمد و از طرف دیگر، ظرفیت مهمی در مرکز مطالعات ارتش داشتیم که باید به فردی با ظرفیت آن سپرده می‌شد، همچنین نیروی دریایی باید به فرد جوان‌تری سپرده می‌شد که بتواند راه خوب امیر سیاری را ادامه دهد.

فرمانده کل ارتش گفت: تهدیدات جدید ایجاب می‌کند تا ترکیبی جدید برای مقابله با آنها ایجاد کرد، بنده امیر دادرس را از دوران ستوانی می‌شناسم و با امیر سیاری بیش از ۲۰ سال است که با هم کار می‌کنیم و ما کاملا با هم آشنا هستیم و به روحیات و خلقیات یکدیگر آشنایی داریم و این ویژگی‌ها به پیشبرد کار بسیار کمک می‌کند.

سرلشکر موسوی اضافه کرد: از طرف دیگر ما همکاری بسیار مؤمن، شجاع، جانباز و توانمند داریم که باید از ایشان در جایگاه مهمی برای ارتقا ارتش استفاده می‌کردیم و مأموریت مطالعه عمیق برای ارتقای توان ارتش، مسئولیت مهمی است که  حضرت آقا به امیر پوردستان سپردند.

وی تصریح کرد: دشمنان ما در دوران دفاع مقدس از اتحاد ارتش و سپاه ضربه‌های زیادی خوردند و امروز هم می‌خواهند به این رابطه خدشه وارد کنند، موضع رسمی ارتش همانی است که من در روز دانش‌آموختگی دانشجویان ارتش در محضر فرمانده کل قوا گفتم،  هر کسی هر چیزی از قول ارتش و ارتشی بنویسد که باعث اختلاف بشود چه آن نویسنده بداند یا نداند این سخن دشمن است و مورد تأیید ما نیست.

کد خبر 327196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.