آتش‌سوزی کارخانه مواد شیمیایی جاده انرژی هسته‌ای اصفهان اطفاء شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اصفهان با اشاره به اینکه دو سالن تو در تو حاوی مواد اسیدی دچار حریق شده بود، گفت: از ۶ طرف برش درب ها آغاز و در نهایت پس از سه ساعت و نیم این حریق اطفا شد.

به گزارش ایمنا به نقل از مهر محمد شریعتی با اشاره به آتش سوزی کارخانه مواد شوینده در شهرک حاج میرزائی روشن دشت بعد از انرژی هسته‌ای، اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۴ و ۲۳ دقیقه به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه از ۱۵ ایستگاه، ۶۰ نیرو و ۲۳ خودروی اطفائیه سبک و سنگین به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: آقای بزرگزاد (رئیس سازمان آتش نشانی اصفهان) فرماندهی این عملیات را بر عهده گرفت.  

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه دو سالن تو در تو حاوی مواد اسیدی دچار حریق شده بود، افزود: از شش طرف برش درب ها آغاز شد و در نهایت پس از سه ساعت و نیم این حریق اطفا شد.  

وی با اشاره به اینکه ۹ نفر از آتش نشانان دچار مسمومیت اسیدی ‌شدند، ابراز داشت: همچنین ۶  نفر از آثش نشانان نیز دچار سوختگی سطحی شدند که شش نفر از آنها مرخص و سه نفر هنوز تحت درمان و مراقبت هستند.  

شریعتی با بیان اینکه پاکسازی محیط کارخانه تا دقایقی پیش ادامه داشت، اضافه کرد: شدت حرارت به اندازه ای بود که درختان بیرون از حریق نیز دچار آتش سوزی شدند.  

وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: در هنگام آتش سوزی هیچ کارگر و مسئولی در این کارخانه حضور نداشت.

کد خبر 327097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.