شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان برای مسائل فرهنگی شهر اختصاص داده است

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان از بودجه ۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومانی شهرداری به مسائل فرهنگی شهر اصفهان اختصاص داده شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی در سلسله نشست های هم اندیشی اصفهان فردا با حضور جمعی از فرهنگیان و معلمان شهر اصفهان افزود: با توجه به این که ۷۵ درصد از جمعیت کشور و اصفهان شهرنشین هستند اما هر شهرنشینی شهروند نیست چرا که شهروند کسی است که قانون مدار و در امور شهر مشارکت داشته باشد و تمام مشکلات شهر را به صورت تیزبینانه رصد کند.
وی با اشاره به اینکه حدود ۳۰ هزار نفر فرهنگی در شهر اصفهان داریم تصریح کرد: این قشر پتانسیل خوبی برای مدیریت شهری است که باید با برنامه ریزی از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به این که ۳۰۰ میلیارد تومان از بودجه ۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومانی شهرداری به مباحث فرهنگی اختصاص داده شده است، ادامه داد: این بودجه باید بر مبنای اولویت بندی در جهت ارتقا فرهنگ شهر هزینه شود.
وی با انتقاد از اینکه وضعیت فرهنگی شهر شرایط قابل دفاعی ندارد اضافه کرد: همه در این زمینه دخیل هستند و دهها نهاد و دستگاه برای تعالی و رکود فرهنگ شهر دخالت دارند که لازم است در جهت ارتقای فرهنگ شهر گام بردارند.
نصر تاکید کرد: شهرداری به عنوان نهاد خدماتی و اجتماعی از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود برای ارتقا فرهنگ شهر اصفهان نهایت تلاش خود را به کار خواهد گرفت.
کد خبر 327092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.