راهپیمایی ۵ هزار عاشق حسینی؛ در حرم آقا علی عباس (ع)

نطنز- بیش از ۵ هزار نفر از عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) همزمان با اربعین حسینی مسیر هفت کیلومتری بادرود تا حرم مطهر آقاعلی عباس و شاهزاده محمد (ع) را با پای پیاده طی کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، صبح روز اربعین، مراسم چهارمین سال  پیاده روی جاماندگان از کربلا حسینی (ع) بادرود با حضور بیش از ۵ هزار نفر از عاشقان و دلدادگان اباعبدالله الحسین (ع)  ازمسیر هفت کیلومتری میدان  امام (ره) بادرود به سمت حرم مطهر اقا علی عباس (ع) انجام شد.

.

برای جاماندگان راهپیمایی حسینی (ع) بادرود تعداد ۶ موکب در طول مسیر ورودی شهر بادرود تا امامزادگان واجب التعظیم حضرت اقا علی عباس و شاهزاده محمد(ع) برای پذیرایی از عزاداران در نظر گرفته شده بود

در این موکب ها در طول مسیر همراه با چای نبات آتشی، کوکوله زردو، دم‌نوش‌های گیاهی، نان خشک و ماست محلی، نان و پنیر و آش محلی توسط همشهریان بادرودی از زائران پذیرایی شد و در ایستگاه آخر حوزه بسیج سیدالشهدا بادرود با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز تعداد یک هزار جلد کتاب امام حسین (ع) از نگاه دیگران را به زائران هدیه دادند.

همچنین  دو اکیپ از تیم درمانی اورژانس  و هلال احمر بادرود در مراسم پیاده روی جاماندگان از اربعین به همراه ۲ دستگاه آمبولانس در مسیرهای مختلف مراسم پیاده روی اربعین حسینی مستقر بودند.

کد خبر 327087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.