اعتراض به تعطیلی از آن نظر!

اگر باشگاه‌ها به تعطیلات زیاد و طولانی لیگ برتر معترضند سرمربی تیم ملی هم به وقفه‌هایی اعتراض دارد که در جریان بازی‌های لیگ به وجود می‌آید.

به گزارش ایمنا، یکی از گلایه‌های همیشگی باشگاه‌ها نسبت به کارلوس کی‌روش این است که مسابقات لیگ برتر به خاطر برپایی اردوهای تیم ملی با وقفه‌های زیاد و طولانی مواجه می‌شود. البته با عملکرد موفق تیم ملی در سال‌های اخیر به شکل چشمگیری از میزان انتقادها کاسته شده است اما کادر فنی تیم‌های لیگ برتری همچنان با این چالش جدی مواجه هستند که با وجود وقفه‌های زیاد همچنان بازیکنانشان را آماده نگه دارند.

جالب آنکه خود کی‌روش هم به تعطیلی مسابقات اعتراض دارد البته نه به فواصلی که طبق خواست خودش بین برخی هفته‌های لیگ برتر می‌افتد بلکه سرمربی تیم ملی به وقفه‌هایی انتقاد دارد که در جریان دیدارهای لیگ برتر به وجود می‌آید. کی‌روش معتقد است دفعات و میزان توقف بازی در حین انجام یک مسابقه از لیگ برتر ایران خیلی بیشتر از استانداردهای جهانی است. دقیقاً به همین دلیل است که مرد پرتغالی معمولاً بازیکنان شاغل در اروپا را به ستاره‌های لیگ داخلی ترجیح می‌دهد.

بماند که وقفه‌های متعددی که به خاطر اردوهای تیم ملی به لیگ برتر تحمیل می‌شود هم در کاهش کیفیت مسابقات و کند شدن ریتم بازی‌ها بی‌تأثیر نیست.

کد خبر 327048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.