شهر به نگاه هنرمندانه بانوان نیاز دارد

مشاور امور بانوان شهردار قزوین گفت: بانوان باید جایگاه خود را در ادارات ارتقا دهند تا از این نگاهشان در برنامه ریزی و طرح های شهری استفاده شود

به گزارش ایمنا، نشست صمیمانه مشاور امور بانوان شهردار و سرپرست اداره روابط عمومی و امور بین الملل با بانوان کارمند منطقه سه شهرداری قزوین برگزار شد، زهرا روزبهانی در این نشست افزود: بانوان باید استاندارد های خود را در حوزه های مختلف افزایش دهند و اگر امتیازی طلب می کنید باید مطابق با استاندارد های ملی و حتی بین المللی باشد تا بتوان بهترین شرایط را فراهم کرد.

وی با تأکید بر ضرورت ارتقای تحصیلی و توانمندسازی بانوان عنوان کرد: بدنه دولت به تخصص و توانمندی بانوان نیاز دارد و هیچ کشوری بدون حضور زنان توسعه نمی یابد.

مشاور امور بانوان شهردار قزوین با بیان اینکه شهر به نگاه هنرمندانه بانوان نیاز دارد، گفت: بانوان باید جایگاه خود را در ادارات ارتقا دهند تا از این نگاهشان در برنامه ریزی و طرح های شهری استفاده شود.

روزبهانی با بیان اینکه اکنون ۶۸ درصد ورودی های دانشگاه ها را دختران تشکیل می دهند اما سهم اشتغال آنها تنها ۲۲ درصد است، اظهار کرد: بانوان باید با ورود به بازار کار، توانمندی های خود را ارتقا دهند زیرا در غیر اینصورت حذف خواهند شد.

سیاست شهرداری قزوین استفاده از توان مدیریتی زنان مستعد و توانمند است

عادله مهرابی، سرپرست اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین نیز در این جلسه گفت: سیاست شهرداری قزوین استفاده از توان مدیریتی زنان مستعد و توانمند است.

وی با بیان اینکه نشست صمیمانه دکتر صفری سرپرست شهرداری و اعضای کمیته بانوان شورای اسلامی شهر قزوین با بانوان شهرداری در آغارین ماه های فعالیت نشان از توجه و اهمیت آنان به بانوان شاغل در شهرداری دارد، عنوان کرد: این نگاه قابل تقدیر است و بانوان باید با مشارکت در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری های مدیریت شهری از فرصت به وجود آمده استفاده کنند.

مهرابی با تأکید بر ضرورت توجه بانوان به توانمند سازی خود اظهار کرد: بانوان باید استعداد های خود را شکوفا کنند و با مشارکت در تصمیم گیری های مدیریت شهری، هم اندیشی، همفکری و همکاری در راه پیشرفت مجموعه خود و شهرداری قزوین گام بردارند.

گفتنی است؛ در این جلسه بانوان شاغل در منطقه سه شهرداری قزوین دغدغه های خود را مطرح کردند و مشاور امور بانوان در رابطه با تلاش در راستای حل این دغدغه ها قول مساعد داد.

کد خبر 327045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.