موفقیت‌های نداجا نتیجه تلاش‌های تمامی کارکنان این نیرو است

فرمانده سابق نیروی دریایی ارتش گفت: موفقیت‌های نداجا نتیجه تلاش‌های تمامی کارکنان این نیرو است.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده سابق نیروی دریایی ارتش در آیین تکریم خود و معارفه امیر خانزادی به عنوان فرمانده جدید نداجا اظهار داشت: همه کارکنان نیروی دریایی باید به شعار «راه ما راه حسین (ع) است» توجه داشته باشند و بدانند که حرکت در این مسیر، کار بزرگی است.

وی با تشکر از سرلشکر موسوی جهت اعتماد به وی گفت: امیدوارم در مسئولیت جدید موفق باشم.

امیر سیاری با اشاره به موفقیت‌های به دست آمده در نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: آنچه در نیروی دریایی ارتش اتفاق افتاده عنایت خداوند متعال و حرکت در راه ولایت فقیه و تلاش همه کارکنان نیروی راهبردی ارتش بوده است.

فرمانده سابق نداجا خاطرنشان کرد: تدابیر فرماندهی معظم کل قوا همواره چراغ راه ما بوده است و در راستای اجرایی کردن آن دستورات گام برداشته‌ایم. حمایت سلسله مراتب فرماندهی نیز در این دوران همواره راهگشای ما بوده است.

وی در خصوص نیروی انسانی نداجا نیز گفت: کارکنان این نیرو و دوستان و همرزمانم افرادی مومن، متعهد، متخصص، منظبط، ولایتمدار، ایثارگر و شهادت طلب هستند و در اجرای مسئولیت‌ها تلاش مجدانه دارند.

امیر سیاری با بیان اینکه اهمیت دریا بر هیچکس پوشیده نیست، افزود: امروز همه می‌دانند که نیازهای آینده جوامع بشری در دریاها نهفته است و کشورهایی که پیشرفته‌تر هستند به واسطه سابقه حضور بیشتر در دریاهاست.

وی افزود: کشورهای قدرتمند دریایی امروز علی‌رغم تلاش‌های بی‌وقفه در عرصه دریا و استفاده از منابع موجود در آن، اعلام می‌کنند که قرن حاضر قرن کوری دریا و عدم شناخت دریا و ظرفیت‌های موجود در آن است.

امیر سیاری امنیت را یکی از مولفه‌های پیشرفت دریامحور عنوان و تاکید کرد: پیشرفت در عرصه دریا بدون امنیت امکان‌پذیر نیست. دور شدن ما از دریا و منابع آن به خاطر سیاست‌های استعماری دشمنان بوده است.

وی ادامه داد: نیروی دریایی یک نیروی علمی، نظامی، بین‌المللی، سیاسی و اقتصادی است که می‌تواند در حوزه‌های مختلف به ویژه اقتصادی و دیپلماسی کشور نقش فعال ایفا کند.

دریادار سیاری با اشاره به پیشرفت‌های نیروی دریایی ارتش گفت: نیرویی که روزی تنها در خلیج فارس به اجرای ماموریت می‌پرداخت، امروز 5 ماه دریانوردی را در کارنامه خود دارد و به دنبال حضور در شمال اقیانوس اطلس است. حاصل 10 سال تلاش و ممارست همرزمانم در نیروی دریایی رضایتمندی نسبی فرمانده معظم کل قواست که این بزرگترین سرمایه برای ما به حساب می‌آید.

فرمانده سابق نداجا در پایان با تشکر از سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی ارتش و نیروی دریایی سپاه در حفاظت از مرزهای آبی کشور لازم و ملزوم یکدیگرند. 

کد خبر 326974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.