ابهام در روز ابقا + عکس

رقبای مصدوم و تازه‌وارد رشید مظاهری کار ارزیایی جایگاه سنگربان ذوب‌آهن در تیم ملی را سخت کرده است.

به گزارش ایمنا، رشید مظاهری در رقابت با محمدرضا اخباری و سیدحسین حسینی برنده شد تا به همراه علیرضا بیرانوند مجوز ادامه حضور در اردوی تیم ملی را دریافت کند. دروازه‌بان ذوب‌آهن که در حال حاضر تک‌نماینده این تیم اصفهانی در تیم ملی به حساب می‌آید در روزی که با اعلام لیست نهایی متوجه شد اجازه دارد تیم ملی را در ۲ دیدار دوستانه پیش رو همراهی کند در کنار سایر ملی‌پوشان به بدنسازی در مرکز ملی فوتبال پرداخت.

ماندگاری مظاهری در جمع شاگردان کارلوس کی‌روش البته با یک ابهام مواجه است و آن اینکه اگر حامد لک مصدوم نبود باز هم دروازه‌بان ذوب‌آهن در اردوی اروپایی تیم ملی حضور داشت؟ با توجه به آنکه کی‌روش در دیدار دوستانه با توگو حراست از دروازه تیم ملی را به سنگربان فولاد سپرد و این دروازه‌بان ۲۶ ساله طی روزهای اخیر مراحل درمانی خود را زیر نظر پزشکان تیم ملی طی می‌کرد نمی‌توان تصور نمود که او ظرف این مدت کوتاه از اولویت‌های کی‌روش خارج شده باشد.

البته مظاهری یک رقیب تازه‌وارد را هم پیش روی خود می‌بیند اما بعید است که امیر عابدزاده که اتفاقاً دعوتش به تیم ملی انتقادهایی را به دنبال داشته است از جایگاه محکم‌تری نسبت به سنگربان ذوب‌آهن برخوردار باشد.

کد خبر 326633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.