تاریخ باشگاه استقلال روی پرده نقره‌ای

فیلم مستند داستانی «۴ فینال آسیا» تاریخ فوتبال ایران را روایت می کند.

به گزارش ایمنا، امیر رفیعی بعد از مستند موفق «من ناصر حجازی هستم» به سراغ بخش دیگری از فوتبال ایران رفته است و فیلم «۴ فینال آسیا» را با متن خشایار الوند می سازد.  

«۴ فینال آسیا» به تاریخ باشگاه استقلال از زمان تأسیس که «دوچرخه سواران» نام داشت تا به امروز می پردازد و بیش از ۷۰ نفر از بزرگان و پیشکسوتان باشگاه و اهالی رسانه در آن حضور دارند. ضمن اینکه چهره های مطرح سینما و تلویزیون نیز به عنوان راوی در این مستند حضور خواهند داشت.

همایون ارشادی اولین راوی این فیلم است که با حضور در استدیو رضا یزدانی اولین واگویه های تاریخی فوتبال ایران را در سینما روایت کرده است. قرار است طی روزهای آتی راویان دیگری از اهالی سینما به این فیلم اضافه شوند.

به نقل از سینما پرس، همایون ارشادی درباره انگیزه خود از حضور در این کار گفت: «وقتی فهمیدم این فیلم با توجه به قدمت باشگاه استقلال به نوعی روایتگر تاریخ فوتبال ایران است، برای فوتبال و ارتقای بیشتر فرهنگ در این ورزش پرطرفدار و سپس برای نام استقلال که تیم مورد علاقه ام با ستاره و اسطوره ای چون ناصر حجازی بوده و خواهد بود، در آن حضور پیدا کردم تا در این راه مهم که تاریخ باشگاه و متعاقبا زحمات گذشتگان را به تصویر می کشد، سهیم باشم.»

وی درباره اوضاع فوتبال این روزهای کشورمان بیان کرد: «فقط در یک کلام فوتبال در ایران دیگر مثل قبل زیبا نیست. البته کماکان پیگیر بازی ها و نتایج آن به خصوص تیم محبوبم استقلال هستم اما مثل قبل لذت نمی برم. امیدوارم بار دیگر شور و هیجان سابق بازگردد و خوشحالم که چنین فیلمی ساخته می شود تا شاید با مرور گذشته این پیام به نسل امروز و آینده منتقل گردد که فوتبال زیبا بوده و این زیبایی باید حفظ شود.»

رضا یزدانی نیز ساخت موسیقی فیلم «۴ فینال آسیا» را بر عهده دارد./

کد خبر 326315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.