«پدر چوب» را در خانۀ هنرمندان ببینید

نمایش پازلی چوبی «پدر چوب» به طراحی، نویسندگی و کارگردانی مجید کیمیایی پور از ۱۴ تا ۲۳ آبان ماه در خانه هنرمندان اصفهان روی صحنه می رود.

کارگردان این نمایش در گفتگو با ایمنا در مورد جزییات آن گفت: «پدر چوب» یک نمایش پازلی چوبی است که به شیوۀ عروسکی کار می شود. محتوای نمایش محیط زیست است و به کودکان آموزش می دهد چگونه باید محیط حیات و زیست خود را حفظ و نگهداری کنند.

مجید کیمیایی پور تصریح کرد: این نمایش مینی مالیستی برای اولین بار در مرکز ملی اسیتژ توسط گروه تئاتر آفرینش  در سال ۱۳۹۲ مطرح شد و «پدر چوب» چهارمین تولید مینی مالیستی اثر است.

وی افزود: دومین نمایش مینی مالیستی به نام «عروسک های دوست داشتنی من» به همت خانه شهروند در زمان تصدی مدیریتی محمد رضا رهبری تولید و در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان نیز شرکت کرد.

طراح این نمایش ادامه داد: در این نمایش سوگل گلشنی به عنوان دستیار کارگردان و سید پویا امامی و فاطمه طاهری به عنوان بازی ساز و عروسک گردان فعالیت دارند.

گفتنی است، نمایش پازلی «پدر چوب» برای شرکت در فستیوال بین المللی تئاتر عروسکی کوکارت روسیه پذیرفته شده است.

علاقمندان برای دیدن این نمایش شگفت انگیز که به همت خانه تئاتر حوزه هنری تولید شده، می توانند از ۱۴ تا ۲۳ آبان ماه هر شب رأس ساعت ۱۹:۰۰ به خانه هنرمندان واقع در پراک ایثارگران مراجعه کنند. /

کد خبر 326216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.