برای داشتن شهر شاد باید به سمت برنامه های تهاجمی حرکت کنیم

ریس سازمان بهزیستی کشور گفت:باید در زمینه ایجاد سرگرمی های صحیح در جامعه تلاش کنیم چرا که بر اساس شاخص های اجتماعی جز کشورها با رتبه خوب نیستیم و همه باید برای ارتقا شاخص های اجتماعی تلاش کنیم.

انوشیروان محسنی بندپی رییس سازمان بهزیستی کشور با حضور در غرفه ایمنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات  گفت: در کالبد فضا های شهری برای داشتن شهرهای شاد و پر نشاط  دچار نقاط ضعف فراوانی هستیم.
محسنی بندپی با بیان اینکه همیشه نمی توان برای پیشگیری به جنبه های تدافعی  از آسیب ها اقدام کرد، اظهار داشت: در بحث  پیشگیری از آسیب ها و افزایش نشاط اجتماعی باید جنبه های تهاجمی هم مورد توجه قرار بگیرد.
رییس سازمان بهزیستی کشور یکی از این جنبه های تهاجمی را  گسترش مکان ها  و فضای گوناگون به منظور ایجاد شادی و نشاط اجتماعی در جامعه  عنوان کرد و گفت:  همه دستگاه ها و نهاد ها باید از هر ابزاری برای افزایش امید در جامعه استفاده کنند. از رسانه ملی باید درخواست و مطالبه این باشد که نسبت به  برنامه های که می تواند  شادی و نشاط را در جامعه گسترش دهد بیشتر فعالیت کند.
محسنی بندپنی تصریح کرد: باید در زمینه ایجاد سرگرمی های صحیح در جامعه تلاش کنیم چرا که بر اساس شاخص های اجتماعی جز کشورهای با رتبه خوب نیستیم  و همه باید برای ارتقا  شاخص های اجتماعی تلاش کنیم.  
 

کد خبر 326156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.