معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان منصوب شد

شهردار اصفهان طی حکمی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان قدرت الله نوروزی طی حکمی بهروز ارباب شیرانی را به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی انتخاب کرد.

ارباب شیرانی عضو هیات علمی دانشکده صنایع دانشگاه صنعتی اصفهان است و در سوابق کاری خود معاونت پژوهشی دانشکده صنایع، مدیریت در دفتر برنامه ریزی راهبردی، مجری طرح تحول، مدیریت امور فرهنگی، مسئولیت تسهیلات تکمیلی در دانشگاه صنعتی اصفهان را به ثبت رسانده است.

شهردار اصفهان در متن حکم خود خطاب به ارباب شیرانی آورده است:

پیشرفت روزافزون و رشد فزاینده شهر،‌ لزوم استفاده از علوم و فناوریهای نوین در عرصه های مختلف برنامه ریزی،‌ اصلی مهم در جهت دستیابی به چشم اندازها و اهداف هر جامعه و سازمان و سرمایه انسانی بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه ها در نیل به آن اهداف است.

اکنون با توجه به اینکه اصفهان مهد هنر،‌ فرهنگ،‌ ادب و خلاقیت هاست و با عنایت به سوابق ارزنده و کارنامه وزین جنابعالی در عرصه ها و موقعیت های مختلف به ویژه سطوح مختلف مدیریت علمی و پژوهشی‌، به موجب این حکم به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی منصوب می شوید.

امید است انشاءا..با اتکال به خداوند متعال و با رعایت تقوای الهی،‌ همکاری و هماهنگی لازم و همچنین با بهره گیری از کلیه امکانات و استعدادهای موجود و اجرای دقیق و بموقع قوانین و مقررات در راستای نیل به اهداف بلند شهرداری‌، شهروندان و منتخبان ارزشمندشان همت خویش را به کار گیرید.

به گزارش ایمنا پیش از این محمود محمدی به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان مشغول به فعالیت بود.

کد خبر 326084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.