اقدامات دامپزشکی سلامت مردم را تضمین کرده است

تیران- فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: اقدامات دامپزشکی در کنترل و پیشگیری از بیماری ها، سلامت مردم تضمین کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، علی رحمانی در دیدار با مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان به موضوع پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان و دام و همچنین پیشگیری از گسترش بیماری در دامداری ها و دامپروری ها اشاره کرد و اظهار داشت: ستاد مدیریت بحران شهرستان برای پیشگیری از بیماری ها برنامه ریزی و اعضای ستاد با دامپزشکی همکاری دارند.

وی افزود: تمهیدات لازم برای پیشگیری از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در شهرستان تیران و کرون صورت گرفته و سال گذشته هم با همکاری ادارات شهرستان و پیگیری شبکه دامپزشکی از گسترش این بیماری در سراسر شهرستان و اعمال خسارت اقتصادی به مرغداری ها پیشگیری شد.

فرماندار شهرستان تیران و کرون ادامه داد: اگر اقدامات به روز سال گذشته انجام نشده بود منطقه صنعتی دامپروری شهرستان تیران و کرون دچار بحران می شد و خسارت های زیادی به مرغداران وارد شده بود که البته نیاز به همکاری مرغداران صنعتی و سنتی هم وجود داردتا الزامات بهداشتی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه اقدامات دامپزشکی برای سلامت مردم موثر بوده، خاطرنشان کرد: اقدامات دامپزشکی در کنترل و پیشگیری از بیماری ها، سلامت مردم را تضمین کرده است و نیاز به همکاری بیش از بیش مردم در رعایت قوانین بهداشتی است.

رحمانی با اشاره به اهمیت پیشگیری از ترویج بیماری ها، یادآورشد: اعتبار مالی برای اجرای طرح های پیشگیری از بیماری ها و سایر طرح های دامپزشکی صورت گرفته است.

کد خبر 325888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.