آینده دروازه‌بانی ایران در نقش جهان + عکس

سنگربان جوان پیکان با درخشش در ورزشگاه نقش جهان نشان داد که چرا مجید جلالی شماره یک سابق تیم ملی را به نفع او نیمکت‌نشین کرده است.

به گزارش ایمنا، دیدار تیم‌های سپاهان و پیکان از هفته یازدهم لیگ برتر از آن دست مسابقاتی بود که انتخاب بهترین بازیکنش کار سختی به حساب نمی‌آمد. اگرچه تک‌گل سه امتیازی بازی را فراز امامعلی به ثمر رساند اما بدون تردید ستاره اول میدان پیام نیازمند بود که بارها و بارها در مقابل حمله‌وران سپاهان مقاومت کرد و با بسته نگه داشتن دروازه خود زمینه پیروزی دراماتیک تیمش را فراهم آورد.

حالا معلوم می‌شود که چرا مجید جلالی حتی پس از رهایی رحمان احمدی از بند مصدومیت نیز همچنان ترجیح می‌دهد تا از این سنگربان ۲۲ ساله در چارچوب دروازه پیکان استفاده کند. نیازمند که محصول تیم‌های پایه پیکان است از دیدار با پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر جایگزین هم‌پُست باتجربه‌اش در ترکیب اصلی شد و آنچنان عملکرد درخشانی داشت که اجازه نداد تا شماره یک تیم ملی حتی پس از بهبود هم جایگاهش را پس بگیرد.

نیازمند در دیدار با سپاهان برای ششمین مرتبه درون دروازه پیکان قرار گرفت و برای چهارمین بار کلین‌شیت کرد. از زمانی که این سنگربان جوان در چارچوب دروازه پیکان قرار گرفته دروازه خودروسازان تهرانی تنها ۲ مرتبه باز شده و البته تمامی دیدارهای این تیم با برد به پایان رسیده است.

کد خبر 325884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.