برای رفع مشکلات محرومان بهزیستی نطنز دریغ نخواهیم کرد

نطنز-فرماندار نطنز گفت: فرمانداری با همکاری خیران و نیکوکاران جهت رفع مشکلات محرومان و نیازمندان بهزیستی آمادگی دارد

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ یوسف حسنی فرماندار شهرستان نطنز در دومین جلسه شورای مشارکت های مردمی اداره بهزیستی شهرستان نطنز ضمن قدردانی از کمک های مردم، خیران و نیکوکاران در سطح شهرستان، اظهار کرد: فرمانداری نطنز آمادگی کامل دارد تا با تمام توان برای حل کردن مشکلات محرومان و نیازمندان جامعه هدف بهزیستی با خیران و نیکوکاران همکاری کند.

وی افزود: مجموعه فرمانداری از تمام ظرفیت ها برای تامین نیازهای محرومان زیر پوشش این نهاد در شهرستان استفاده می کند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

وی از رئیس اداره بهزیستی شهرستان نطنز از توزیع عادلانه کمک های نیکوکاران به مددجویان در سطح شهرستان قدردانی و تصریح کرد: اعتماد خیران از طریق ارائه گزارش های بهزیستی و مراکز خیریه در مورد نحوه توزیع کمک ها جلب می شود و سایر ارگان ها و نهادها نیز باید بهزیستی را در این امر خطیر و مهم یاری رسانند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان نطنز نیز ضمن قدردانی از کمک های مردم، خیران و مراکز نیکوکاری و همچنین همکاری صادقانه فرمانداری در حوزه مشارکت های مردمی، اظهار کرد: پرداخت کمک هزینه از محل مشارکت های نقدی عام، ساماندهی خیریه ها موجود در سطح شهرستان و احداث تعدادی واحد تجاری در فضای ادارات و مجتمع های بهزیستی از جمله موضوع هایی است که باید به آن توجه شود.

مهدی محبی افزود: شهر خالدآباد به نسبت جمعیتی بیشرین آمار جلب مشارکت های مردمی را در ش۶ ماهه اول در سطح شهرستان داشته است و مجموعه بهزیستی در شهرستان همچنان برای ارایه خدمات بیشتر و بهتر و حل دغدغه های جامعه هدف، به حضور بیشتر و مداوم تر نیکوکاران منطقه نیاز دارد.

وی با بیان اینکه متقاضیان زیادی برای ایجاد مراکز خیریه درخواست داده اند، تصریح کرد: باید این مراکز با ارائه یک برنامه ریزی مناسب ساماندهی شوند تا مشکلاتی در این زمینه به وجود نیاید.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان نطنز با تشریح عملکرد این واحد در سه ماهه دوم امسال، بیان کرد: مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال مشارکت های نقدی عام برای هزینه های درمانی مددجویان مشخص و با نظر موافق تمامی اعضا این کمک بین مددجویان توزیع شد./

کد خبر 325616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.