شرایط کنونی جامعه نیازمند توجه ویژه به جوانان و نوجوانان است

تیران-امام جمعه رضوانشهر گفت: شرایط کنونی جامعه و گسترش تکنولوژی ها، نیازمند توجه ویژه به جوانان و نوجوانان برای افزایش آگاهی آن ها و کاهش آسیب های اجتماعی است.

حجت الاسلام محمد شیاسی، در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون با اشاره به لزوم توجه به جوانان و نوجوانان و سرمایه گذاری برای این قشر اظهار داشت: جوانان و نوجوانان سرمایه های کشور هستند که باید برای آن ها سرمایه گذاری شود و خانواده ها و مسئولان در رده های مختلف به ویژه آموزش و پرورش برای این قشر سرمایه گذاری کنند.

وی افزود: ارائه برنامه های آموزش و آگاهی بخشی به این قشر در خصوص ابعاد مختلف جامعه و گسترش فرهنگ اسلامی و انقلابی در بین قشر نوجوان می تواند در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و همچنین پیشرفت جامعه موثر باشد.

امام جمعه رضوانشهر با اشاره به گسترش فناوری های نوین و لزوم فرهنگ سازی در این عرصه بیان داشت: شرایط کنونی جامعه و گسترش تکنولوژی ها، نیازمند توجه ویژه به جوانان و نوجوانان برای افزایش آگاهی آن ها وکاهش آسیب های اجتماعی است.

وی ادامه داد: فضای مجازی ظرفیت های زیادی دارد اما بی اطلاعی از این ظرفیت ها مانع از بهره گیری موثر از فضای مجازی شده و تهدیدهای فضای مجازی مشکلات اجتماعی را به همراه داشته است.

حجت الاسلام شیاسی با اشاره به اینکه شهید فهمیده الگویی برای نوجوانان است، خاطرنشان کرد: معرفی چنین چهره هایی به نوجوانان در مسیر زندگی آن ها موثر است و بسیج دانش آموزی به عنوان یک نهاد انقلابی و فرهنگی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه انقلابی برنامه هایی را اجرا و زمینه مشارکت نوجوانان در این برنامه ها را فراهم کنند.

کد خبر 325494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.