اصفهانی‌ها آسیایی می‌شوند؟

در صورتی که دست‌کم یکی از چهار نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان نتواند در موعد مقرر درباره پرونده مالی خود شفاف‌سازی نماید حداقل یکی از تیم‌های اصفهانی آسیایی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا تا پایان ماه آگوست (نهم شهریور) به باشگاه‌های ایرانی فرصت داده بود تا تکلیف پرونده‌های مالی خود را مشخص کنند یعنی یا با بدهکارانشان تسویه‌حساب نمایند یا دست‌کم با آنها به توافق برسند و مدارکش را ارائه نمایند.

از آنجا که بسیاری از باشگاه‌های ایرانی تا موعد مقرر امکان اجابت این خواسته را نداشتند رئیس فدراسیون فوتبال وارد عمل شد و با رایزنی ۲ ماه دیگر از AFC وقت گرفت. این مهلت ۲ ماهه فردا به پایان می‌رسد.

به این ترتیب، اگر پرسپولیس، استقلال، نفت تهران و تراکتورسازی نتوانند AFC را درباره بدهی‌های خود مجاب نمایند حق شرکت در دوره آتی این مسابقات را نخواهند داشت. در صورتی که این اتفاق بیفتد تیم‌های دیگری که بتوانند الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا را برآورده نمایند جایگزین نمایندگان حذف‌شده ایران در لیگ قهرمانان خواهند شد. ذوب‌آهن و سپاهان که لیگ شانزدهم را به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم به پایان رساندند از بیشترین بخت برای  این جایگزینی احتمالی برخوردار هستند.

کد خبر 325365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.