روزهای سخت گزینه سابق سپاهان

بازیکنی که عبدالله ویسی در میانه‌های فصل پیش برای تقویت خط میانی سپاهان مد نظر داشت و کارلوس کی‌روش بیشتر به عنوان مدافع به اردوهای تیم ملی فرامی‌خواند پس از ارتکاب به خطای پنالتی در شهرآورد پایتخت روزهای دشواری را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش ایمنا، پس از آنکه در نقل و انتقالات زمستانی گذشته روزبه چشمی به خاطر محرومیت استقلال امکان اضافه شدن به لیست آبی‌های پایتخت را پیدا نکرد مورد توجه سپاهان قرار گرفت. این انتقال در نهایت نهایی نشد تا چشمی پس از رهایی از بند مصدومیت یک نیم‌فصل دیگر هم بیرون بماند.

این بازیکن در این فاصله مورد توجه کارلوس کی‌روش هم قرار گرفت. مرد پرتغالی بیشتر به عنوان دفاع میانی این هافبک دفاعی را به اردوهای اخیر تیم ملی دعوت کرده است. در شروع لیگ هفدهم علیرضا منصوریان از چشمی در پُست تخصصی خود استفاده می‌کرد اما پس از مصدومیت پژمان منتظری این بازیکن به ناچار به خط دفاعی منتقل شد جایی که پس از تغییرات در کادر فنی استقلال هم در آن باقی مانده است.

تک‌گل پرسپولیس در شهرآورد پایتخت روی پنالتی‌ای به ثمر رسید که چشمی به حریف داد. همین اتفاق باعث شد تا این بازیکن ۲۴ ساله بعد از مسابقه خودش را مقصر شکست استقلال قلمداد کند و دوباره این سؤال مطرح شود  که آیا او بیشتر مناسب بازی در پُست هافبک دفاعی است یا دفاع میانی؟

کد خبر 325351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.