نمایشگاه بزرگ اصفهان، پروژه‌ای محرک و رو به جلو در اقتصاد استان است

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: امیدوارم با حمایت سهام داران شرکت از جمله شهرداری و اتاق بازرگانی اصفهان، پروژه نمایشگاه بزرگ هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی یارمحمدیان در بازدیدی که به اتفاق پیمانکاران، مشاوران و ناظران از پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان داشت، اظهار داشت: اصفهان، مهد خلاقیت و ایده پردازی بوده و در آثاری مانند میدان نقش جهان، معماری و اقتصاد را در کنار هم داشته است؛ اما آن زمان گذشته و متأسفانه اکنون اصفهان مکان مناسبی برای ایده پردازی و تبادل کالا در اختیار ندارد.  

وی با بیان این که پروژه نمایشگاه اصفهان پس از تکمیل آبروی اصفهان خواهد بود، بیان داشت: امیدوارم این پروژه که مطابق استانداردهای جهانی طراحی شده، بتواند محل تبادل ایده ها، افکار، کالا و خدمات باشد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان تصریح کرد: این پروژه، پروژه ای محرک و رو به جلو در اقتصاد اصفهان است که اشتغال زایی و کار آفرینی قابل توجهی ایجاد می کند.   

وی گفت: نظر مدیریت شهری و شورای شهر در این خصوص بسیار مثبت است و به دلیل تأثیر این پروژه در رونق اقتصاد و گردشگری، تکمیل این پروژه در زمان مقرر، یکی از خواسته های آنان است وامیدواریم با توجه به رکود اقتصادی کشور و همچنین وضعیت بودجه و مالی شهرداری، این پروژه در اولویت نخست مدیریت شهری قرار گیرد. 

یارمحمدیان ابراز امیدواری کرد: با افزایش سرمایه در موعد مقرر بتوان فاز اول را در زمان مقتضی به بهره برداری رساند و فازهای بعدی را نیز با مشارکت مردمی و سرمایه گذاری خارجی محقق ساخت تا آن گونه که در چشم انداز این پروژه دیده شده، اصفهان به مرکز نمایشگاهی برتر خاورمیانه تبدیل شود.

کد خبر 325198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.