زندگی عزتمندانه لازمه شهروندان اصفهان / در تلاشیم هر روز اصفهان بهتر از دیروز باشد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان شهرداری را متولی انجام بخش عظیمی از نیازهای مردم در شهر عنوان کرد و افزود: قوانین شهرداری ها از گذشته های دور تاکنون تغییرات زیادی را نداشته و این امر بیانگر این است که شهرداری بیش از همه به مردم وابسته و در خدمت مردم است.

به گزارش خبرنگارایمنا،   فتح الله معین دقایقی پیش در آئین تکریم و معارفه خدمتگزاران مردم در شهرداری اصفهان ضمن آرزوی قبولی عزاداری های مردم اصفهان با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد از مردم ایران شیعه و دوستدار امام حسین (ع)   هستند،   اظهار داشت: در شهر اصفهان این نسبت بیشتر است و مردم این شهر دارای شرایط زندگی عزتمندانه هستند.

 وی با اشاره به اینکه به تعبیر ادبیات امروزی باید همه حقوق شهروندی مردم اصفهان به خوبی محقق شود، تصریح کرد: همه آنچه در شهرداری وجود دارد حاصل تلاش مردم است و باید همه این عناصر در خدمت مردم باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه حمل و نقل مناسب،  هوای پاک و محیط زیست سالم و فضای سبز مناسب حق مردم اصفهان است، اضافه کرد: باید امنیت تا جایی که به شهرداری مربوط است برای شهروندان تامین شود.

وی شهرداری را متولی انجام بخش عظیمی از نیازهای مردم در شهر عنوان کرد و افزود: قوانین شهرداری ها از گذشته های دور تاکنون تغییرات زیادی را نداشته و این امر بیانگر این است که شهرداری بیش از همه به مردم وابسته و در خدمت مردم است.

معین با اشاره به اینکه در دوره های گذشته نوسانات زیادی در حوزه خدمت رسانی به مردم وجود داشته است، افزود: باید توجه داشت که طی چند سال اخیر شهرداری حجیم شده و پول مردم را می بلعد و چنانچه این مشکل حل نشود پیامدهای بدی را خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شهرداری ها امروز دچار نوعی ناکارامدی شده‌اند،   اضافه کرد: باید حجم شهرداری کم شود تا کارایی بهتری داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه ایجاد تغییر و تحول در شهرداری به منظور کارآمد شدن و راندمان بالاتر نیاز است،   افزود : از این رو ما مجبور به کاهش حجم شهرداری هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات در شهرداری باید شفاف سازی که دغدغه همه اعضای شورای اسلامی شهر است محقق شود،   ابراز داشت: مدیرانی که در شهرداری بنا بر اعتقاد خودشان به خوبی کار کرده اند و ما از آنها قدردانی میکنیم ولی باید توجه داشت که امروزه در دنیا اصل بر تغییر است.

معین با بیان اینکه در این دنیای رو به رشد و متغیر اصل بر انجام و ضرورت تغییرات است تا افکار نویی بر امور حاکمیت یابد، تصریح کرد: تغییر و تحولات امروز در شهرداری بنا بر سنت موجود در شهرداری و دیگر دستگاه های اجرایی است و امری طبیعی قلمداد می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه همه تلاش ها در راستای رسیدن به نقطه تعالی و توسعه اصفهان است، اظهار داشت: تامین حقوق شهروندی و شفافیت در راستای تکریم ارباب رجوع دو اصل در مدیریت جدید شهرداری است که این دو اصل جای امیدواری برای موفقیت بیشتر را ایجاد می‌کند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: همه تلاش ها برای این است که هر روز اصفهان بهتر از دیروز و هر سال آن بهتر از سال قبل باشد.

کد خبر 325186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.