آمریکا دست از دشمنی ایران برنخواهد داشت

امام جمعه آران و بیدگل گفت: رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا با هماهنگی مجلس نمایندگان آن کشور در طرحی جدید به دنبال تشدید تحریم ها علیه ایران است و دست از دشمنی برنخواهد داشت.

به گزارش ایمنا، ‌آیت الله سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه آران و بیدگل امام جمعه آران و بیدگل با محکوم کردن سخنان رئیس جمهوری ایالات متحده و وضع تحریم های جدید گفت: دشمنی آمریکا با ایران هیچگاه تمام نخواهد شد.

وی اظهار داشت: رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا با هماهنگی مجلس نمایندگان آن کشور در طرحی جدید به دنبال تشدید تحریم ها علیه ایران است و دست از دشمنی برنخواهد داشت، مگر اینکه ما دست از آرمان ها برداشته و اندیشه غربی را در کشور حاکم کنیم.
موسوی بیان کرد: اتحادیه اروپا نیز با صدور بیانیه ای نکاتی را عنوان کرده بود که بخشی مربوط به حمایت از برجام است اما در بخشی دیگر با تکرار موضع گیری های سخیف دونالد ترامپ، از برنامه موشک های بالستیک ایران ابراز نگرانی کردند.
امام جمعه آران و بیدگل بیان کرد: آمریکا در قبال ایران نقش یک پلیس بد و اروپایی ها نقش پلیس خوب را بازی می کنند و ساده انگاری است اگر فکر کنیم اروپایی ها حامی ما هستند.
او در ادامه به شکست های پی در پی داعش در منطقه اشاره کرد و گفت: گروه تروریستی داعش و حامیان صهیونیست آنها در برابر یکپارچگی و همکاری نیروهای مقاومت در عراق و سوریه شکست سنگینی خوردند اما نقشه برگزاری همه پرسی استقلال کردستان را طرح ریزی کردند که باز هم با شکست مواجه شد.

امام جمعه آران و بیدگل با محکوم کردن سخنان رئیس جمهوری ایالات متحده و وضع تحریم های جدید گفت: دشمنی آمریکا با ایران هیچگاه تمام نخواهد شد.

کد خبر 325051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.