خروج زائران اصفهانی از مرزهای شلمچه و چزابه

رییس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان گفت: برای خروج زائران اصفهانی که برای شرکت در همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت می‌کنند، مرزهای شلمچه و چزابه تعیین‌شده است.

به گزارش ایمنا به نقل از  پایگاه خبری پلیس سرهنگ اکبر عاصمی، رییس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان  گفت: متقاضیان شرکت در همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین می‌بایست قبل از خروج از کشور به اداره گذرنامه واقع در خیابان وحید، خیابان رودکی جنب کلانتری ۱۵ و اداره گذرنامه این پلیس در شهرستان‌های استان مراجعه و ازنظر اجازه خروج و سایر موارد، گذرنامه خود را استعلام نمایند.

وی در خصوص خروج بدون اخذ ویزای معتبر از کشور به زائران هشدار داد و عنوان داشت: در صورت اقدام به خروج از کشور بدون دارا بودن ویزای معتبر توسط مأمورین مرزی کشور عراق در مبادی ورودی از ورود آن‌ها جلوگیری به عمل‌آورده می‌شود و در این زمینه پرونده قضایی تشکیل و رسیدگی به آن منوط به طی مراحل اداری و قضایی طولانی‌مدت است.

سرهنگ عاصمی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت مرزها و نبود امکانات کافی و ازدحام جمعیت امکان صدور گذرنامه و ویزا در آن مکان امکان‌پذیر نبوده و متقاضیان در محل سکونت می‌بایست نسبت به انجام این امور اقدام نمایند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: علی‌رغم اینکه در فاصله چندین کیلومتری مرزها نسبت به راه‌اندازی پارکینگ جهت خودروهای شخصی اقدام گردیده اما بازهم توصیه می‌گردد حتی‌المقدور زائران از ناوگان حمل‌ونقل عمومی جهت عزیمت به مرزها استفاده کنند و در صورتی قصد دارند با خودروی شخصی به مرز بروند نهایت هوشیاری و دقت در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و اصول ایمنی را مدنظر قرار دهند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان بابیان اینکه مرزهای تعیین‌شده برای شهروندان اصفهانی برای حضور در همایش اربعین حسینی مرزهای شلمچه و چزابه است گفت: درخواست ما از زائران این است که تنها به مرزهای تعیین‌شده مراجعه نمایند و از حضور در مرزهای دیگر خودداری کنند.

کد خبر 324932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.