فولادشهر چه زمانی در دسترس قرار می‌گیرد؟

دعوتنامه باشگاه ذوب‌آهن برای شرکت در مناقصه چمن ورزشگاه فولادشهر برآوردهای قبلی درباره زمان در دسترس قرار گرفتن این استادیوم را تغییر داد.

به گزارش ایمنا، نزدیک به چهار هفته پیش بود که باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرد عملیات جایگزینی چمن ورزشگاه فولادشهر و همچنین ساخت زمین شماره ۲ این استادیوم آغاز شده است. طبق اعلام اولیه، این عملیات قرار بود ۲ ماه به طول بینجامد.

در شرایطی که به نظر می‌رسید ورزشگاه فولادشهر در بدبینانه‌ترین حالت از ابتدای نیم‌فصل دوم مجدداً در دسترس ذوب‌آهن قرار خواهد گرفت باشگاه اصفهانی با انتشار دعوتنامه شرکت در مناقصه چمن ورزشگاه فولادشهر معادلات ذهنی قبلی را کاملاً به هم زد.

بر اساس این مناقصه که موضوع آن «جمع‌آوری چمن سطحی، انتقال در زمین مجاور و انتقال زمین اصلی با چمن رل موجود در خزانه و زهکشی و اصلاح بستر زمین اصلی به همراه ضدعفونی کردن بستر (دو سطحی) و نیز تهیه مصالح جهت بستر» عنوان شده است، پیمانکاران باید حداکثر تا سه‌شنبه هفته آینده پیشنهادات خود را به باشگاه ذوب‌آهن ارائه دهند. طبق این دعوتنامه، نتیجه مناقصه اواسط ماه جاری مشخص می‌شود و برنده مناقصه باید حداکثر ۹۰ روز پس از آن پروژه را به سرانجام برساند.

کد خبر 324926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.