سعید امامی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تابلوهای کمیته فرهنگ شهروندی در ۳۰۰ نقطه مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان نصب شده و در هرماه نیز ۲ بار به یکی از موضوعات شهری می پردازد.
وی افزود: در همین راستا تابلوهای فرهنگ شهروندی به موضوع اعتیاد رسانه ای که اکنون یکی از معضلات خانواده هاست پرداخته و عوامل نشان دهنده اعتیاد رسانه ای را در پایین عکس ها ذکر شده است.
دبیر کمیته فرهنگ شهروندی در ادامه با اشاره به اینکه طبق نظرسنجی های انجام شده تاثیرگذاری و بازخوردهای تابلوهای کمیته فرهنگ شهروندی از سایر تابلوهای تبلیغاتی بیشتر بوده است، ادامه داد: تابلوهای تبلیغات شهری ۸۵ درصد بازدید کننده دارد و برروی بیش از ۶۰ درصد از شهروندان تاثیر گذار است.
امامی گفت: شهروندان باید بدانند پیام هایی که روی تابلوهای شهروندی قرار می گیرد، منابع علمی و روایی دارند.
نظر شما