باید به طرح تحول نظام سلامت نگاه مادرانه داشت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: همیشه گفته ام که باید نگاه مادرانه ای به طرح تحول نظام سلامت داشت و بدانیم که مادران به خاطر مشکلات و کاستی ها فرزند خود را منکر نمی شوند و برای رفع مشکلات تلاش می کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و ​به نقل از روابط عمومی دانشکاه علوم پزشکی اصفهان، طاهره چنگیز  در جلسه تکریم و معارفه معاون سابق و جدید بهداشتی دانشگاه اظهار داشت: نام معاونت بهداشتی از آغاز با انضباط، با اشتیاق به خدمت و علاقه به کار گره خورده است و امیدوارم این برند کماکان تداوم یافته و ارتقا یابد.

وی افزود: طرح تحول سلامت اقدامی بزرگ است که در سطح ملی شروع شد و تداوم خواهد داشت ‌و غیر منصفانه است اگر برکات و ثمرات طرح تحول را نبینیم و البته غیر کارشناسانه و غیر واقع بینانه است اگر مشکلات آن را نپذیریم .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: رویکرد ما به طرح تحول سلامت باید نگاهی مادرانه باشد، هیچ مادری فرزند خود را بخاطر برخی مشکلات و حتی نواقص احتمالی نادیده نمی‌گیرد.

وی تاکید کرد: گناه بزرگیست اگر روزنه‌ها و پنجره‌های امیدی که با طرح تحول سلامت پیش روی مردم ما گشوده شده است را نبینیم و انکار کنیم.

چنگیز بیان کرد: همه ما اعضای خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستیم و موظفیم با همدلی و هم افزایی در جهت اعتلای نام و ارتقای خدمت رسانی در این دانشگاه تلاش کنیم و تغییر مدیریت‌ها در نظام ما شبیه دوی امدادی است و امیدوارم با تمرکز بر خدمت و در راستای اهداف اسناد بالادستی و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و دولت، فارغ از هر خط و ربط و سلیقه سیاسی و حاشیه های بی ارتباط با سلامت مانند یک تیم هماهنگ و همراه حرکت کنیم.

کد خبر 324800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.