دردسر بدموقع برای سپاهانی سابق

مدافع پیشین سپاهان به فاصله کوتاهی پس از رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی با بزرگ‌ترین رسوایی زندگی ورزشی خود مواجه شد.

به گزارش ایمنا، ماجرای محرومیت وریا غفوری و محسن مسلمان سوژه داغ این روزهای فوتبال ایران است. این ۲ بازیکن سرخابی که اتفاقاً سابقه بازی در تیم‌های اصفهانی سپاهان و ذوب‌آهن را هم دارند به این دلیل با حکمی از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مواجه شدند که از قلیان کشیدنشان عکس و فیلم در فضای مجازی منتشر شد. البته اقدام کمیته اخلاق با انتقادهایی روبرو شد زیرا به زعم بسیاری، مصرف دخانیات منحصر به این ۲ بازیکن نیست و در بین فوتبالیست‌های ایرانی بسیار فراگیرتر از این حرف‌هاست.

صرفنظر از اینکه دستور کمیته اخلاق عادلانه است یا خیر زمان صدورش جالب توجه است نه فقط به این دلیل که در آستانه رویارویی ۲ تیم سرخابی پایتخت صورت می‌گیرد بلکه به این خاطر که مدافع سابق سپاهان اخیراً با کنار زدن رقیب اصلی خود به ترکیب ثابت تیم ملی رسیده بود.

کارلوس کی‌روش در دیدار دوستانه مهم برابر روسیه ترجیح داد تا به جای رامین رضاییان، غفوری را در سمت راست خط دفاعی قرار دهد. از آنجا که سرمربی تیم ملی به نظم و انضباط و رعایت اصول حرفه‌ای اهمیت زیادی می‌دهد باید دید که آیا حرف‌وحدیث‌های اخیر تأثیری منفی روی نظر مثبتش درباه غفوری خواهد گذاشت یا خیر.

غفوری روز گذشته به همراه محسن مسلمان در کمیته اخلاق حاضر شد و توضیحاتی در مورد بحث قلیان کشی ارائه کرد و باید دید تصمیم کمیته اخلاق در مورد این موضوع چه خواهد بود.

کد خبر 324775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.