برگزاری نمایشگاه مسکن و انبوه‌سازی در اصفهان/ساخت ۴۰هزار واحد مسکونی توسط اتاق تعاون استان

رییس اتاق تعاون استان اصفهان از برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی مسکن و انبوه سازی، املاک و مستغلات در این استان خبر داد و گفت: این رویداد مهم از تاریخ ۴ تا ۷ آبان در استان اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حبیب الله بهرامی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اولین نمایشگاه تخصصی مسکن و انبوه سازی، املاک و مستغلات استان اصفهان با محوریت اتاق تعاون و همکاری شرکت نمایشگاه های بین المللی این استان برگزار خواهد شد، اظهار داشت: برپایی این نمایشگاه فرصتی است تا تمام متخصصان، کارشناسان و فعالان عرصه مسکن در محیطی مناسب گرد هم آیند و در بخش های مختلف طراحی، ساخت و اجرا و شیوه های نوین فروش مسکن تبادل نظر داشته باشند.

وی تاکید کرد: در این نمایشگاه سرمایه گذاران و خریداران مسکن فرصت دارند چالش ها و فرصت های این بخش را احصاء وبررسی کنند.

رییس اتاق تعاون استان اصفهان با بیان اینکه اولین نمایشگاه تخصصی مسکن و انبوه سازی، املاک و مستغلات در این استان باعث رونق و تحریک  بازار مسکن خواهد شد، تصریح کرد: دولت برای خروج از رکود و ایجاد اشتغال تلاش فراوانی دارد اما کارشناسان اقتصادی معتقدند اگر مسکن فعال شود و رونق ایجاد شود، به طور میانگین  ۴۰۰ تا ۸۰۰ شغل فعال می شود.

وی خاطرنشان کرد: اتاق تعاون استان اصفهان در راستای سیاست های دولت تصمیم به برگزاری این نمایشگاه گرفت.

بهرامی گفت: مهمترین نمایشگاه ها در کشور برگزاری نمایشگاه املاک و مستغلات است که تاکنون فقط ۲ بار در تهران برگزار شده است.

وی با بیان اینکه اولین نمایشگاه تخصصی مسکن و انبوه سازی، املاک و مستغلات در استان اصفهان در فضایی بیش از ۱۴۰۰ متر برگزار خواهد شد، گفت: این نمایشگاه با بیش از ۴۰ غرفه در سالن شیخ بهایی محل دائمی نمایشگاه های استان اصفهان برگزار می شود.

رییس اتاق تعاون استان اصفهان در پاسخ به این سوال خبرنگاری مبنی بر دلیل پیش قدم شدن اتاق تعاون برای برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی مسکن و انبوه سازی، املاک و مستغلات در استان اصفهان، اظهار داشت: اتاق تعاون پارلمان بخش تعاون است و در بخش مسکن حرف برای گفتن زیاد دارد.

وی ادامه داد: اتاق تعاون استان اصفهان به طور متوسط در ۱۰ سال گذشته بیش از ۴۰ هزار واحد مسکونی در دست ساخت داشته که مراحل پایانی واگذاری این واحدها در دست اجرا است، البته بیش از ۹۹ درصد واحد های تعاونی در نقشه فروش می رود.

بهرامی با اشاره به اینکه واحدهای ساخته شده مسکن توسط اتاق تعاون به قیمت تمام شده ساخت آن به فروش می رسد، گفت: بیش از چهار سال است که پروژه جدیدی برای ساخت مسکن در تعاونی های استان اصفهان تعریف نشده و در این نمایشگاه مردم پی خواهند برد که یکی از روش های خانه دار شدن می تواند در بخش تعاون رقم بخورد.

وی تاکید کرد: مردم می توانند در این نمایشگاه با شرایط و ویژگی های خانه دار شدن از طریق تعاونی ها آشنا شوند.

رییس اتاق تعاون استان اصفهان تصریح کرد: در اولین نمایشگاه تخصصی مسکن و انبوه سازی، املاک و مستغلات در استان اصفهان، جدیدترین طرح ها وبرنامه های ساختمانی، سبک سازی، مقاوم سازی و مرمت و احداث بافت های فرسوده شهر مورد بررسی قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: مهمترین هدف ما این است که مزیت های استان اصفهان را به سایر استان های کشور معرفی کنیم چون اصفهان افق روشنی دارد و بسیاری از افراد مایل هستند در اصفهان ملکی داشته باشند.

کد خبر 324506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.