فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی باید در زندگی مردم جاری باشد

امام جمعه اردستان گفت: باید فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی در زندگی مردم جاری باشد و از فرهنگ غربی که چیزی جز فساد، بی بند و باری و از هم پاشیدگی خانواده ها ندارد، دوری کرد.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان گفت: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است که در طول تاریخ بر علیه ملت ایران توطئه کرده و از هر فذصتی برای ضربه زدن به کشور استفاده کرده است.
وی افزود: تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در سال 1343، شهادت دانش آموزان مقابل دانشگاه تهران در سال 1357 از جمله توطئه ها و جنایت های مورد حمایت آمریکا بود که دانشجویان پیرو خط امام (ره) با تسخیر لانه جاسوسی در سال 1358 به این اقدام ها واکنش نشان دادند.
امام جمعه اردستان در ادامه به رد درخواست دیدار رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا از سوی دکتر روحانی اشاره کرد و این امر را نشان قدرت و بزرگی ملت و نظام اسلامی ایران عنوان کرد که به برکت انقلاب و خون شهدا به دست آمده است.
او در ادامه به آغاز هفته فرهنگی اردستان از 14 آبان ماه اشاره کرد و گفت: شورای فرهنگ عمومی باید با سیاست گذاری فرهنگی، تقویت جنبه های مثبت و برطرف کردن کاستی ها را پیگیر باشد.
دهشیری گفت: باید فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی در زندگی مردم جاری باشد و از فرهنگ غربی که چیزی جز فساد، بی بند و باری و از هم پاشیدگی خانواده ها ندارد، دوری کرد.

کد خبر 324425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.