امشب مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد پایان می پذیرد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی سال ۱۳۹۶، ساعت ۲۴ امشب ۳۰ مهرماه پایان می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا،حسین توکلی اظهار داشت: فرصت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد از ۲۴ مهر آغاز شده است و داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب، ۳۰ مهرماه ۹۶ مهلت دارند ۲۰ کدرشته محل را در مرحله تکمیل ظرفیت انتخاب کنند.
وی گفت: با توجه به اعلام رشته محل های جدید و انتشار اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته برای مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال ۹۶ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، داوطلبان برای انتخاب رشته باید به این اطلاعیه ها توجه کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: همه متقاضیانی که در جلسه آزمون حاضر بوده اند می توانند با توجه به شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال ۹۶ و مندرجات اطلاعیه مذکور نسبت به انتخاب کدرشته محل های مورد علاقه خود در مرحله تکمیل ظرفیت این آزمون اقدام کنند.
توکلی افزود: تا ساعت ۸ صبح امروز تعداد ۸۹ هزار ۲۰۹ نفر در مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد، کد رشته محل های مورد علاقه خود را انتخاب کرده اند.
توکلی در ادامه با اشاره به اتمام زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور گفت: داوطلبان این رشته ها تا ساعت ۲۴ امروز ۳۰ مهر فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.
وی افزود: ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور (بهمن ماه ۹۶) منحصرا به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش www.sanjesh.org انجام می گیرد.
توکلی بیان داشت: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور به منظور پذیرش ۳۱ هزار و ۶۰ نفر در یک هزار و ۳۷۱ کدرشته محل برگزار می شود. 
وی افزود: تا ساعت ۸ صبح امروز ۳۰ مهرماه ۹۶ تعداد ۲۴ هزار و ۴۳۹ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.
مشاور عالی سازمان سنجش از داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون، درخواست کرد در مهلت تعیین شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و آماده کردن مدارک مورد نیاز به سایت سازمان سنجش مراجعه و برای ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 324398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.