شمسایی: به قهرمان نیم‌فصل یک هِل پوک هم نمی‌دهند!

بازیکن- مربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: با اینکه به قهرمان نیم‌فصل یک هِل پوک هم نمی‌دهند ولی پیروزی مقابل گیتی‌پسند می‌توانست از نظر روحی به بازیکنان کمک کند که این اتفاق هم افتاد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید شمسایی پس از برتری ۴ بر ۲ تیمش مقابل گیتی‌پسند در دیدار معوقه لیگ برتر فوتسال که منجر به قهرمانی تأسیسات در نیم‌فصل نخست این رقابت‌ها شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: می‌دانستیم که در اصفهان بازی سختی پیش رو داریم چون گیتی‌پسند کادرفنی خوب و بازیکنان ملی‌پوش و طراز اولی دارد.

وی افزود: چون ۲ امتیاز از گیتی‌پسند جلوتر بودیم می‌دانستیم که آنها در بازی امروز بیشتر از ما به دنبال پیروزی هستند. بازی کردن با تیم‌های علی افضل همیشه سخت است ولی می‌دانستیم می‌خواهیم در این بازی چکار کنیم و همین موضوع هم به ما کمک کرد و بازی را ۴ بر ۲ بردیم.

شمسایی با بیان اینکه تأسیسات با این برد از نظر روانی در سطح بالایی قرار گرفت، گفت: امیدوارم بتوانیم در ادامه لیگ بهتر باشیم. خوشحالم که دوباره به اصفهان آمدم و پنج سال از زندگی ورزشی خود را در این شهر گذراندم و قهرمانی‌های زیادی کسب کردم. امروز هم از اینکه دوباره تماشاگران اصفهانی را می‌دیدم به یاد روزهایی که در اصفهان بازی می‌کردم، از حضور آنها لذت بردم.

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی تهران در مورد حرکت غیرحرفه‌ای بازیکن این تیم در دقایق پایانی بازی که جو سالن پیروزی را متشنج کرد، بیان داشت: فشار بازی آنقدر روی من زیاد بود که شاید متوجه خیلی از اتفاقات بازی نشده باشم. فیلم بازی را می‌بینم و اگر اتفاقی افتاده باشد قطعاً با آن بازیکن برخورد می‌کنم ولی مهران عالیقدر، مصطفی نظری و مهدی جاوید در اصفهان صاحب قهرمانی بوده‌اند و احترام بین بازیکنان و تماشاگران باید دوطرفه باشد. مهران عالیقدر یکی از بااخلاق‌ترین بازیکنان است، البته شاید از قبل اتفاقی افتاده باشد ولی در تیم من کسی حق ندارد چنین کارهایی انجام دهد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا که پیش از مسابقه انتظار ارائه چه نوع بازی از هر ۲ تیم داشت، ادامه داد: می‌دانستیم که گیتی‌پسند برای بقا در بالای جدول می‌جنگد و این بازی در خانه حریف برای ما ۶ امتیازی بود. با اینکه به قهرمان نیم‌فصل یک هِل پوک هم نمی‌دهند ولی برد در این دیدار می‌توانست از نظر روحی به بازیکنان کمک کند که این اتفاق هم افتاد. در نیم‌فصل دوم که کار تیم‌ها سخت‌تر است تلاش می‌کنیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

شمسایی اظهار کرد: گل ۱۵ ثانیه آخر نیمه اول باعث شد شرایط به گونه‌ای پیش برود که در نیمه دوم بازیکنان حریف دنبال ما می‌دویدند که طبیعی بود. گرفتن سه امتیاز در اصفهان و با این فشار تماشاگران راضی‌کننده است.

وی در مورد داوری مسابقه تصریح کرد: چه داوری به ضرر تیمم باشد و چه به نفعش، در مورد داوری حرف نمی‌زنم و پژمان رضایی و رضا ترابی از بهترین داوران هستند و داور سوم هم فوق‌العاده بود. بازی از هر نظر فوق‌العاده بود.

شمسایی در مورد آسیب‌دیدگی‌اش از ناحیه زیر چشم گفت: دست سعید عباسی که شاگردم بوده است به چشمم برخورد کرد. خودش می‌گوید از عمد نبوده و من هم چون او را دوست دارم می‌گویم عمدی نبوده است.

کد خبر 324296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.