هیچ مشکلی در ‌مرزهای غربی و شمال غربی کشور نداریم

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: هیچ مشکلی در ‌مرزهای غربی و شمال غربی کشور نداریم.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» جانشین فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم نکوداشت آیت الله مهدوی کنی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقلال اقلیم کردستان عراق در ادامه طرح خاورمیانه جدید و در واقع یک سیاست آمریکایی بود.


وی افزود: به دلیل اینکه آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در هجوم به عراق و افغانستان موفق نبودند، این بحث را در اقلیم کردستان عراق شروع کردند و دم از تجزیه‌طلبی زدند.

جاشین فرمانده کل ارتش تصریح کرد: موضع‌گیری نظام جمهوری اسلامی ایران در این مورد بسیار خوب بود که به همکاری خوب ما و دولت عراق و در نتیجه نقش بر آب کردن این توطئه منجر شد.

وی افزود: این همراهی سبب شد تا آن‌ها از مواضعشان عقب‌نشینی کنند و امروز یک آرامش مطلوبی در منطقه به وجود بیاید. در روزهای آینده نیز حکومت عراق، استیلای خودش بر این منطقه را بیشتر خواهد کرد.

امیر پوردستان در مورد وضعیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران با اقلیم کردستان عراق تصریح کرد: ما در مرزها چه در مرز شمال غرب و چه در مرز غرب هیچ نگرانی و مشکلی نداریم، چرا که از اقتدار بسیار خوبی برخوردار هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متناسب با حرکت‌های دشمنان ظرفیت دفاعی ایجاد کرده‌ایم؛ در نتیجه هیچ تنش و تهدیدی در مرزها ایجاد نشده است.

کد خبر 324190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.