آزادسازی خیابان صاحب روضات ۹۸ درصد پیشرفت داشته است

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از پیشرفت ۹۸ درصدی آزادسازی خیابان صاحب روضات حدفاصل خیابان آیت الله کاشانی تا بزرگراه شهید خرازی خبر داد.

حمید عصارزادگان در گفتگو با خبرنگار ایمنا تصریح کرد: با توجه روند اقدامات انجام شده دسترسی به خیابان صاحب روضات حدفاصل خیابان آیت الله کاشانی تا بزرگراه شهید خرازی، ۹۸ درصد آزادسازی خیابان انجام شده است.

وی افزود: انتهای خیابان صاحب روضات نزدیک اتوبان شهید خرازی در حال اتصال به بزرگراه است و آزادسازی آن در حال انجام می باشد.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در صورت موافقت شورای ترافیک استان، اتصال خیابان صاحب روضات به اتوبان شهید خرازی انجام خواهد شد و بار ترافیکی خیابان های آیت الله کاشانی، آیت الله طالقانی و خیابان های مجاور کاهش پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه به موازات اجرای این پروژه، مسیر BRT حدفاصل میدان جمهوری تا پل فلزی انجام خواهد شد، اظهارکرد: عملیات احداث یک پارکینگ در ورودی خیابان آیت الله طالقانی در ادامه خیابان اردیبهشت شمالی در حال اجراست که باعث کاهش بار ترافیکی خیابان های کاشانی، طالقاتی و بهشتی خواهد شد.

عصارزادگان گفت: با توجه به اینکه منطقه یک از مناطق مرکزی و پرترددد شهر است و بیشترین خیابان های این منطقه در بافت تاریخی و محدوده زوج و فرد قراردارد، یکی از مباحث مهمی که در دستور کار قرار گرفته، آزادسازی گلوگاه ها و رفع موانع ترافیکی است.

وی افزود: آزادسازی گلوگاه های منطقه یک شهرداری اصفهان از اول سال شروع شده و در صدد هستیم تا پایان سال این مهم با همکاری مردم به نتیجه برسانیم.

کد خبر 323997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.