پیوند عجیب پارس جنوبی با نقش‌جهان

به مانند اولین بازی سپاهان در نقش‌جهان پس از بازگشایی مجدد، ذوب‌آهن نیز در اولین تجربه میزبانی خود در این ورزشگاه پارس جنوبی را به عنوان میهمان پیش روی خود می‌بیند.

به گزارش ایمنا، دیدار با پارس جنوبی از مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی تصادفاً حکم بازی افتتاحیه ورزشگاه نقش جهان را پیدا کرد زیرا این مسابقه اولین دیداری بود که پس از بازگشایی مجدد این ورزشگاه در برنامه سپاهان قرار داشت.

دیدار با تیمی لیگ یکی در آن مقطع افتتاحیه‌ای جذاب برای ورزشگاه پُرسروصدا و خبرساز اصفهانی‌ها محسوب نمی‌شد. این حریف سابقاً غیرجذاب اما در این فاصله از یک تیم نه چندان نام آشنای لیگ یکی به صدرنشین شگفتی‌ساز لیگ برتر تغییر چهره داده است.

از قضا، سه هفته مانده به دیدار این تیم با ذوب‌آهن عملیات جایگزینی چمن ورزشگاه فولادشهر شروع شد تا محل پذیرایی از صدرنشین لیگ به محل بحث بدل شود. سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان ورزشگاه نقش جهان به عنوان میزبان این مسابقه تعیین شد.

پس از بازگشایی مجدد نقش جهان، ذوب‌آهن ۲ مرتبه، یکی در قالب دیداری رسمی از لیگ برتر و بار دوم در چارچوب یک بازی دوستانه در کسوت میهمان سپاهان در این ورزشگاه به میدان رفته است. دیدار با پارس جنوبی اما اولین مسابقه‌ای به حساب می‌آید که در آن ذوب‌آهن در نقش جهان میزبان حریف است.

کد خبر 323777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.