مشکل آسیایی داخلی نشد!

برگزاری دیدار خانگی جایی بیرون از خانه وضعیت نامتعارفی بود که احتمال داشت پس از لیگ قهرمانان در لیگ برتر نیز شامل حال ذوب‌آهن شود اما این اتفاق در نهایت برای تیم اصفهانی نیفتاد.

به گزارش ایمنا، مشکلی که در ۲ فصل اخیر لیگ قهرمانان دامنگیر نمایندگان ایران و از جمله ذوب‌آهن شده بود احتمال داشت که به دلیلی کاملاً متفاوت در لیگ برتر نیز شامل حال سبزپوشان شود به این ترتیب که ذوب‌آهن دیدار خانگی خود را جایی غیر از اصفهان برگزار نماید.

طبق تصمیم AFC، دیدارهای نمایندگان ایران با حریفان عربستانی در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ به زمین‌های بی‌طرف منتقل شد. در صورتی که ذوب‌آهن دیدار خانگی خود مقابل پارس جنوبی از هفته دهم لیگ برتر را طبق اعلام قبلی در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار می‌کرد مشکل آسیایی این تیم به نوعی به رقابت‌های داخلی هم تسری می‌یافت با این تفاوت که مسائل سیاسی باعث بروز آن وضعیت نامتعارف در لیگ قهرمانان شد اما در این مورد محدودیت‌های مالی ممکن بود منجر به برگزاری دیدار خانگی در بیرون از خانه شود.

وقوع این حالت کاملاً محتمل به نظر می‌رسید به خصوص که در آستانه رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر اختلاف ۲ باشگاه اصفهانی بالا گرفته و همه شواهد و قرائن حاکی از آن بود که ذوب‌آهن شانسی برای میزبانی از پارس جنوبی در ورزشگاه نقش جهان ندارد و به خاطر عدم‌توانایی در پرداخت مبلغ اجاره این استادیوم در قم پذیرای صدرنشین لیگ خواهد بود اما با وساطت استاندار اصفهان و همکاری مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه در نهایت این اتفاق نیفتاد.

کد خبر 323725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.