کار در فضای مجازی نیازمند هوشیاری، دقت و تعهد است

تیران-سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون گفت: کار در فضای مجازی نیازمند هوشیاری، دقت و تعهد است که اگر بی دقتی شود این فضا زمینه ساز انحراف و بدبختی افراد می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، سرهنگ رضا هدایتی، در جلسه پرسش و پاسخ مردمی با اشاره به آسیب های اجتماعی که در جامعه وجود دارد، اظهار داشت: توسعه علم و فناوری پیامدهای منفی نیز داشته که بی توجهی به پیامدها و تهدیدهای توسعه ارتباطات و علم و فناوری، آسیب های اجتماعی را ایجاد می کند.

وی افزود: هوشیاری و انس با قرآن و اهل البیت(ع) نقش موثری برای حفظ جوانان و نوجوانان از آسیب های اجتماعی دارد و کسانی که باورهای اسلامی در خانواده آن ها و در زندگی فردیشان اهمیت داشته باشد، دچار مشکلات اجتماعی نمی شوند.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون با اشاره به تهدید ها و فرصت های فضای مجازی بیان داشت: کار در فضای مجازی نیازمند هوشیاری، دقت و تعهد است که اگر بی دقتی شود این فضا زمینه ساز انحراف و بدبختی افراد می شود.

وی بر تقویت باورهای اسلامی در بین خانواده ها و جوانان و نوجوانان تاکید کرد و یادآورشد: تقویت باورهای اسلامی راهکاری برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

سرهنگ هدایتی با اشاره به رانندگی بدون گواهینامه برخی از موتور سواران اظهار کرد: رانندگی بدون گواهینامه و عدم استفاده از کلاه ایمنی توسط موتور سواران مشکلاتی را برای افراد ایجاد می کند.

وی یادآورشد: در ۶ ماهه نخست امسال تصادفات در حوزه شهری تیران و کرون بیش از ۳۰ درصد کاهش داشته که این کاهش تصادفات به سبب همکاری مردم با پلیس در اجرای قوانین و مقررت بوده است.

کد خبر 323658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.