یادگار امام (ره) به سال دهم می‌رسد؟

اختلاف باشگاه‌های اصفهانی بر سر مبلغ اجاره ورزشگاه نقش‌جهان ممکن است منجر به آن شود که استادیوم یادگار امام (ره) قم برای دهمین سال پیاپی از میزبانی رقابت‌های لیگ برتر سهم داشته باشد.

به گزارش ایمنا، پنج روز مانده به دیدار ذوب‌آهن و پارس جنوبی از هفته دهم لیگ برتر، ورزشگاه یادگار امام (ره) محتمل‌ترین گزینه برای میزبانی از دیدار نمایندگان اصفهان و بوشهر به نظر می‌رسد.

از اطلاعیه کوتاه و کمی کنایه‌آمیز باشگاه ذوب‌آهن درباره رقم رسمی اعلام‌شده از سوی سپاهان برای استفاده از نقش جهان اینطور برمی‌آید که آنها توانایی و تمایلی برای پرداخت اجاره ۱۰۰ میلیون تومانی این ورزشگاه را ندارند و ترجیح می‌دهند در قم پذیرای صدرنشین لیگ باشند.

ورزشگاه یادگار امام (ره) قم پس از انتقال صبا از تهران به این شهر به مدت ۹ سال توفیق میزبانی از دیدارهای لیگ برتر را داشت. با توجه به سقوط فصل گذشته صبا به لیگ یک این استادیوم امسال پس از نزدیک به یک دهه دیگر امکان میزبانی از دیدارهای لیگ برتر را ندارد. اما اختلاف باشگاه‌های اصفهانی بر سر مبلغ اجاره ورزشگاه نقش جهان ممکن است در نهایت منجر به آن شود این ورزشگاه توفیق میزبانی از ۲ تا ۳ دیدار از لیگ هفدهم را پیدا کند.

کد خبر 323429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.