بازگشت موفقیت‌آمیز کاپیتان به ترکیب + عکس

کاپیتان سپاهان در برتری خانگی سپاهان برابر سیاه‌جامگان نقش ویژه‌ای ایفا کرد تا پس از نیمکت‌نشینی در چهار مسابقه پیاپی بازگشت موفقیت‌آمیزی به ترکیب اصلی تیم اصفهانی داشته باشد.

به گزارش ایمنا، حسین پاپی در چهار دیدار از پنج مسابقه اول سپاهان در لیگ هفدهم در ترکیب اصلی قرار گرفت. کاپیتان ۳۲ ساله سپاهان اما پس از دیدار منتهی به تساوی بدون گل خانگی با سپیدرود از هفته پنجم لیگ برتر جایگاه خود را در جمع مردان منتخب زلاتکو کرانچار از دست داد. سرمربی سپاهان در پنج مسابقه اخیر سپاهان نه تنها دیگر نام پاپی را در ترکیب اصلی قرار نداد که به جز دیدار با نفت آبادان در جام حذفی دیگر حتی به عنوان بازیکن جایگزین هم از او استفاده نکرد.

برای دیدار با سیاه‌جامگان از هفته نهم لیگ برتر کرانچار پنج تغییر در ترکیب سپاهان ایجاد کرد که یکی از آنها عبارت بود از بازگشت پاپی به سمت چپ خط میانی سپاهان.

قدیمی‌ترین بازیکن حال حاضر سپاهان هم قدر این موقعیت را دانست و با پاسی که با تیزهوشی از روی نقطه کرنر برای جلال‌الدین علی‌محمدی فرستاد زمینه را برای به ثمر رساندن یک گل زیبا توسط این بازیکن و البته برتری سپاهان در این مسابقه فراهم کرد.

کد خبر 323310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.