میرزایی: بازی‌هایی که در نقش جهان می‌باختیم شانس با ما یار نبود

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: در ورزشگاه نقش جهان همیشه خوب بازی می‌کردیم اما شانس با ما یار نبود که نمی‌توانستیم پیروز میدان شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا میرزایی پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل سیاه جامگان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و به سه امتیاز این بازی احتیاج داشتیم که خوشبختانه خوب بازی کردیم و سه امتیاز را به‌دست آوردیم.

وی در مورد شکسته شدن طلسم تیم سپاهان در ورزشگاه نقش جهان و کسب اولین پیروزی در این فصل، ادامه داد: بازی‌های قبلی را هم در ورزشگاه نقش جهان خوب بازی کرده‌ بودیم اما شانس با ما یار نبود و توپ‌ها وارد دروازه حریف نمی‌شد اما در این بازی توپ‌ها خوشبختانه وارد دروازه شد ولی با وجود اینکه موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم موفق شدیم ۲ گل به ثمر برسانیم.

میرزایی در مورد گلی که به ثمر رساند، افزود:  گل دوم زحمت بچه‌ها بود و همه تلاش کردند و من هم توانستم تلاش همه را به نتیجه برسانم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در مورد علاقه‌اش در اینکه در چه پستی بازی کند، خاطرنشان کرد: برای من فرقی نمی‌کند. من در پست وینگر چپ و راست بازی کرده‌ام حتی فصل گذشته ویسی دفاع راست هم به من داد. بالاخره هر پستی که به بازیکن داده می‌شود اگر توانایی داشته باشد باید بازی کند.

کد خبر 323196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.