انصاری: در مورد پنالتی حرف بزنم خودم را مسخره کردم/ نمی‌دانم چرا برای ما پنالتی نمی‌گیرند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: دروازه‌بان سیاه‌جامگان به صورت کامل با من برخورد داشت که پنالتی بود اما نمی‌دانم چرا برای سپاهان پنالتی گرفته نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساسان انصاری پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل سیاه‌جامگان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی خوبی بود. نیاز به سه امتیاز بازی داشتیم و باید این سه امتیاز را می‌گرفتیم و خوشبختانه شرایط طوری پیش رفت که موفق شدیم امتیاز کامل بازی را از آن خود کنیم.

وی در مورد ضربه پنالتی که ابتدا داور اعلام کرد اما کمک داور آن را رد کرد، بیان کرد: اگر بخواهم در مورد این موضوع حرف بزنم خودم را دست انداختم و خودم را مسخره می‌کنم. در هفت، هشت بازی اخیر نمی‌دانم چرا هیچ پنالتی برای سپاهان گرفته نمی‌شود، مگر می‌شود بعد از گذشت ۹ بازی، پنالتی برای سپاهان گرفته نشود!

انصاری گفت: فکر می‌کنم در این فصل سه پنالتی صد درصد فقط روی من انجام شده اما گرفته نشده است. داور اعلام پنالتی می‌کند اما کمک داور رد می‌کند، دلیلش را نمی‌دانم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان افزود: من توپ را رد کرده بودم که دروازه‌بان کامل با من برخورد داشت و پای من را زد و پنالتی بود.

وی در مورد شکسته شدن طلسم سپاهان و اولین پیروزی این تیم در ورزشگاه نقش جهان، تصریح کرد: طلسمی وجود نداشت. شرایط طوری پیش رفت که موفق به برد نشده بودیم که خوشبختانه توانستیم امروز برنده میدان شویم.

کد خبر 323189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.