یزدانی: برای این پیروزی خیلی سختی کشیدیم/ حق با کرانچار بود

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: برای پیروزی مقابل سیاه‌جامگان خیلی سختی کشیدیم، باید سعی کنیم در ادامه راه نیز بازی‌ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا به بالای جدول برسیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش یزدانی پس از پیروزی مقابل سیاه جامگان گفت: ابتدا به تیم سیاه جامگان تبریک می گویم، چون تیم سابق خودم بوده است. آنها خوب بازی کردند و برایشان آرزوی موفقیت دارم. در این فصل خیلی فشار روی ما بود و مجبور بودیم پیروز شویم، خوشبختانه در نیمه دوم بهتر شدیم و توانستیم ۲ گل بزنیم.

وی افزود: برای این پیروزی خیلی سختی کشیدیم، باید سعی کنیم در ادامه راه نیز بازی ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا به بالای جدول برسیم.

یزدانی با اشاره به حمایت هواداران سپاهان اظهار داشت: از هواداران تشکر می‌کنم که در این مدت ما را تحمل کردند و خوشحالم که توانستیم جواب حمایت‌هایشان را بدهیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: در ابتدای فصل از نظر فنی با کرانچار به مشکل برخوردم، حق با مربی بود چراکه شاید من نتوانستم خودم را نشان دهم ولی خداراشکر که در تیم جا افتادم و باید این روند را حفظ کنم تا در آینده بهتر شوم.

یزدانی در خصوص بسته بازی کردن حریفان سپاهان گفت: سپاهان تیم بزرگی است، قبلاً که در تیم های دیگر بودم و مقابل سپاهان بازی می کردم همیشه بسته بازی می کردیم، تیم های روبه‌رو حق دارند چون بازی کردن مقابل سپاهان سخت است و باید عادت کنیم تا در بازی‌ها پیروز شویم.

مدافع سپاهان ادامه داد: در این بازی خیلی تحت فشار بودیم، به دلیل اینکه در نقش جهان پیروز نشده بودیم استرس داشتیم ولی خوشبختانه پیروز شدیم.

کد خبر 323186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.