برد دوگله ذوب‌آهن باز هم سوخت/ طلسم تساوی ادامه دارد

تیم فوتبال ذوب‌آهن به مانند هفته اول لیگ باز هم برد خودش در شهر مشهد را با تساوی عوض کرد.

خبرگزاری ایمنا-

هفته نهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

پدیده ۲ - ذوب‌آهن ۲

ورزشگاه: ثامن مشهد

تماشاگر: ۳ هزار نفر

گل‌ها: رضا ناصحی دقیقه ۴۵، محمد قاضی دقیقه ۶۵ برای پدیده؛ استنلی کی‌روش دقیقه ۹، سید محمدرضا حسینی دقیقه ۲۰ برای ذوب‌آهن

اخطار: اکبر ایمانی، عبدالله حسینی، اکبر صادقی، شهاب گردان از پدیده؛ سید محمدرضا حسینی از ذوب‌آهن

کادر داوری: اشکان خورشیدی  کمک داوران: علی میرزابیگی، رسول فروغی

ترکیب تیم فوتبال پدیده: شهاب گردان، محمدرضا خانزاده، عبدالله حسینی، اکبر ایمانی، رضا ناصحی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد (۵۴- حسین مهربان (۷۲-محمدمهدی مهدی خانی)، محمدرضا خلعتبری (۸۷- میلاد کمندانی)، محمد قاضی، معین عباسیان و مرتضی منصوری

سرمربی: رضا مهاجری

ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن: رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور، مهران درخشان مهر، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، اسماعیل شریفات، مرتضی تبریزی (۷۲- ایمان موسوی(۸۸- احسان پهلوان)، استنلی سوارز

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

شرح بازی:

دو تیم ذوب‌آهن و پدیده برگزار کننده یکی از جذاب‌ترین مسابقات هفته نهم لیگ بودند و حضور مهره‌های سرشناس و با کیفیت در ترکیب هر ۲ تیم نشان از اهمیت این بازی داشت. ذوب‌آهن خیلی بهتر از حریف خودش بازی را شروع کرد و در ۲۰ دقیقه ابتدایی با زدن ۲ گل نشان داد که برای گرفتن سه امتیاز برنامه بسیار زیادی دارد. بعد از گل دوم ذوب‌آهن حملات پدیده ادامه پیدا کرد تا در ثانیه‌های پایانی نیمه اول این تیم یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و همین گل به نوعی برنامه‌های ذوب‌آهن را به هم ریخت.

با شروع نیمه دوم باز هم پدیده بود که با تکیه بر تجربه محمد قاضی در خط حمله به دنبال زدن گل تساوی بود که همین اتفاق هم افتاد و مهاجم سابق ذوب‌آهن با یک ضربه سر زیبا دروازه رشید مظاهری را باز کرد. در نیم ساعت پایانی، بازی روند طبیعی و متعادلی را طی کرد ولی پدیده به یک ضربه پنالتی هم رسید که این ضربه توسط مظاهری کنترل شد تا در نهایت ذوب‌آهن به مانند هفته اول لیگ نتواند برتری خودش را در شهر مشهد حفظ کند.

شرح گل‌ها:

۱-۰ ذوب‌آهن دقیقه ۹- مهدی پور توپ را به صورت زمینی به داخل محوطه جریمه پدیده ارسال کرد و استنلی کی‌روش موفق شد با یک ضربه دقیق در مقابل دروازه گل اول تیمش را به ثمر برساند.

۲-۰ ذوب‌آهن دقیقه ۲۰- محمدرضا حسینی در داخل محموطه جریمه پدیده صاحب توپ شد و با یک ضربه محکم از زاویه‌ای تقریباً بسته دروازه پدیده را باز کرد.

۲-۱ پدیده دقیقه۴۵- رضا ناصحی توپ را به روی دروازه فرستاد تا عبدالله حسینی با یک ضربه سر یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند.

۲-۲ پدیده دقیقه ۶۵- معین عباسیان توپ را به روی دروازه ارسال کرد تا محمد قاضی در بین مدافعان ذوب‌آهن با ضربه سری دقیق دروازه رشید مظاهری را باز کند.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۲- شوت مهدی مهدی پور از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه پدیده به بیرون رفت.

دقیقه۲۷- محمد قاضی با ضربه سر سانتر رضا ناصحی را به بیرون فرستاد.

دقیقه ۴۹- شوت نه چندان محکم شریفات در اختیار شهاب گردان قرار گرفت.

دقیقه ۵۰-  ضربه محمد قاضی به مدافعان ذوب‌آهن خورد و در اختیار مظاهری قرار گرفت.

دقیقه ۷۹- سانتر خطرناک ربیع عطایا با مشت شهاب گردان راهی به دروازه پدیده نیافت.

دقیقه ۸۳- خطاری مدافعان ذوب‌آهن بر روی محمدرضا خلعتبری یک ضربه پپنالتی نصیب ذوب‌آهن کرد اما ضربه قاضی توسط مظاهری برگشت داده شد.

دقیقه ۸۹-  شوت محکم عباسیان به بالای دروازه ذوب‌آهن رفت.

دقیقه۹۲- سانتر کمندانی با ضربه سر قاضی به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:

گلزنی دوباره محمد قاضی در مقابل تیم سابق خودش، ثبت ششمین تساوی ذوب‌آهن و البته اولین گل کی‌روش برای ذوب‌آهن در لیگ امسال از جمله اتفاقات این بازی بود.

بهترین بازیکن:

محمد قاضی با وجود اینکه یک ضربه پنالتی از دست داد روز خوبی را پشت سر گذاشت و در کنار او مهدی مهدی پور و رشید مظاهری هم از خوب‌های ذوب‌آهن بودند.

کد خبر 323181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.