میثاقیان: سپاهان نباید در انتهای جدول باشد/ ترسی از چالش‌های فوتبال ندارم

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: سپاهان در بازی امروز باتجربه تر بود و این تیم نباید در انتهای جدول باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اکبر میثاقیان شامگاه جمعه و پس از شکست تیمش مقابل سپاهان در هفته نهم لیگ برتر در نشست خبری این دیدار گفت: نتیجه بازی امروز برای هر ۲ تیم اهمیت داشت. سپاهان در شهر خودش بازی می‌کرد و تجربه داشت.

وی افزود: بازی برای هر ۲ تیم شرایط یکسانی داشت چون هم ما و هم سپاهان باید از بحرانی که در آن قرار داشتیم در می‌آمدیم. البته نمی‌توان به این زودی نام بحران زده روی تیم‌ها گذاشت. سپاهان با این همه بازیکن خوب نباید در انتهای جدول باشد و انتهای جدول حق این تیم نبود.

وی افزود: ما خیلی خوب جنگیدیم و گل اول را روی غفلت دریافت کردیم و در ضدحمله هم گل دوم را دریافت کردیم. در این جو ورزشگاه که شرایط برای بازیکنان، داور و مربیان سخت بود و سپاهان باید این بازی را می‌برد. شرایط برای ما خیلی سخت بود و اگر می‌بردیم یا مساوی می‌کردیم شاهکار بود چون نمی‌توانستیم در این جو بازی را ببریم چون سپاهان اگر پیروز نمی‌شد شرایط بسیار بدی پیدا می‌کرد.

میثاقیان ادامه داد: سیاه‌جامگان تیم جوانی است و در ابتدای راه هستیم. تیم دچار کش و قوس است و هر جا که من باشم این کش و قوس‌ها و سختی کار وجود دارد ولی همیشه در شرایط سخت موفق شده‌ام. ناامید نیستم و می‌جنگیم تا تیم دوباره بالا بیاید. برعکس بازی با پیکان در بازی امروز خوب بودیم و مقابل تیمی مثل سپاهان خوب بازی کردیم و روی غفلت باختیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان تصریح کرد: به سپاهان که همیشه جزء تیم‌های بزرگ ایران بوده است تبریک می‌گویم. هر ۲ تیم نیاز به برد داشتند و اگر بازی ۱۰ دقیقه دیگر طول می‌کشید شاید بازی را برده بودیم.

میثاقیان در پایان گفت: تیم جوانی داریم و ۲ بازیکن ما امروز برای اولین بار در لیگ برتر بازی کردند. مطمئنم بهتر خواهیم شد البته چالش خواهیم داشت ولی این فوتبال است و در ۵۰ سالی که در فوتبال بوده‌ام از این چالش‌ها زیاد دیده‌ام و ترسی از مبارزه کردن ندارم.

کد خبر 323176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.