کرانچار: پنالتی سپاهان درست بود/ داوری برای برخی تیم‌ها در سطح خوبی است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امسال با تصمیمات عجیب داوری مواجه شده‌ایم که به خصوص برای سپاهان رخ می‌دهد در حالی که برای برخی تیم‌های خاص داوری در سطح بالایی است .

به گزارش خبرنگار ایمنا، زلاتکو کرانچار شامگاه جمعه و پس از پیروزی ۲ بر صفر  تیمش مقابل سیاه‌جامگان در هفته نهم لیگ برتر در نشست خبری، اظهار کرد: از دقیقه اول این دیدار، بازی را در دست گرفته بودیم و انتظار هم داشتیم که سیاه‌جامگان بسته و دفاعی بازی کند اما موفق شدیم با یک بازی صبورانه به برتری برسیم.

وی افزود: از همه بازیکنانم به خصوص آقایی، یزدانی، رحیمی و غلامی بازیکنان خط دفاع که عملاً هیچ موقعیتی به سیاه‎جامگان ندادند تشکر می‌کنم. از نتیجه بسیار راضی هستم. قبل از بازی تحت فشار بودیم و نیاز به این برد داشتیم، هرچند که این پیروزی باید زودتر برای ما اتفاق می‌افتاد. این برد بار روانی را از روی دوش ما و بازیکنان برداشت.

کرانچار در مورد به بازی آمدن رضا میرزایی و گلزنی او در روزی که مهرداد محمدی نیمکت‌نشین بود ادامه داد: نتایجی که قبلاً کسب کرده بودیم، یعنی چند شکست و چند مساوی پیاپی، باعث شد دقت بیشتری به تمرینات و بازی‌های انجام شده کنیم و مشخص شد که باید تغییراتی در برخی خطوط تیم بدهیم. در ۱۴ روز گذشته و در تمرینات به این موضوع دقت بیشتری کردیم و دیدید که امروز نه تنها در خط حمله بلکه در خط میانی و دفاعی نیز تغییراتی دادیم و بازیکنان هم تقریباً از پس وظایف محول شده برآمدند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مروان حسین در نیمه نخست در سطحی که انتظار داشتیم ظاهر نشد و به همین دلیل تصمیم گرفتم در همان ابتدای نیمه دوم تعویض انجام دهم. مهرداد محمدی روی نیمکت حضور داشت اما چون در چند بازی در سطح خودش ظاهر نشده و آنقدرها روی دروازه حریف خطرناک ظاهر نشده بود، او را به بازی نفرستادم و احساس کردم بهتر است در این پست تغییراتی بدهم و بعد هم که مشخص شد به بازی آوردن رضا میرزایی درست بوده است.

کرانچار بیان داشت: مهدی رحیمی خیلی خوب از عهده وظایف دفاعی خود برآمد و نشان داد که می‌تواند آرام آرام تبدیل به مدافع خوبی شود. مهاجمان خوبی هم در زمین و هم روی نیمکت داریم و اگر با همین شرایط ادامه دهیم، دست ما برای تغییرات باز است.

وی در مورد داوری این دیدار و صحنه اعلام پنالتی توسط داور که کمک داور آن را صحیح ندانست اظهار کرد: دیدید که همه نیمکت‌نشینان ما به این تصمیم عجیب عکس‌العمل نشان دادند چون به نظر ما پنالتی قطعی بود. اولین بار بود که داور وسط نقطه پنالتی را نشان داد و کمک داور تصمیم او را عوض کرد. در حالی که نتیجه بازی صفر بر صفر بود و این گل می‌توانست راه را برای برد سپاهان هموار کند. البته همیشه به بازیکنان گفته‌ام باید فراتر از قضاوت داوری عمل کنند و چنین تصمیماتی روی روند بازی و شرایط روحی و روانی آنها تأثیر نگذارد.

کرانچار تصریح کرد: همانطور که قبلاً هم گفته‌ایم امسال با تصمیمات عجیب داوری مواجه شده‌ایم که به خصوص برای سپاهان رخ می‌دهد در حالی که برای برخی تیم‌های خاص داوری در سطح بالایی است و آنها در مورد برخی موارد کوچک داوری هم واکنش نشان می‌دهند ولی وقتی نوبت به سپاهان می‌رسد اوضاع فرق می‌کند.

کد خبر 323175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.